Test: Lexus IS250C 2009

Test: Lexus IS250C 2009

Αγχολυτικό : Ραφινάτη κύλιση, υψηλή ποιότητα κατασκευής και βελούδινο μοτέρ αρκούν για να φτιάξουν το καλιφορνέζικο όνειρο σου
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Lexus προσφέρει έκδοση κάμπριο στο βασικό σεντάν της. Με δύο πόρτες, τέσσερις θέσεις και μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, το IS 250C ακολουθεί το πρότυπο της BMW Σειράς 3 κάμπριο.
Αν αυτό σας ακούγεται δελεαστικό, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το διαθέσιμο μοντέλο είναι το εξής ένα: V6, 2.500 κυβικά με αυτόματο 6άρι σασμάν.
Το γενικό ραφινάρισμα του αυτοκινήτου, με την οροφή πάνω ή κάτω, είναι πολύ καλό. Η ροή του αέρα είναι καλά μελετημένη και το μοτέρ στις περισσότερες περιπτώσεις ήσυχο. Η κύλιση είναι άνετη, με το κοινό στοιχείο όλων των droptops που έχουν σκληρή οροφή: Υποβόσκουσα ελαστικότητα στο πλαίσιο και κραδασμοί στις ανώμαλες επιφάνειες.
Από 2.5 λίτρα, ο ατμοσφαιρικός V6 βγάζει 208 διόλου ευκαταφρόνητους  ίππους. Ευκαταφρόνητη όμως είναι η ροπή των 25,5 κιλών και μάλιστα ψηλά, στις 4.800 στροφές.
[inset side=left]<HOT SPOTS> Όμορφο αυτοκίνητο – ραφιναρισμένο μοτέρ και κύλιση –ποιότητα καμπίνας[/inset]Η ροπή και τα 1.730 κιλά του Lexus (100 παραπάνω από το σεντάν IS) τo κάνουν να αισθάνεται πιο αργό από τα 9 sec που δηλώνει για τα 0-100 km/h.
Στις ανοιχτές καμπές που τις διαδέχονται μεγάλες ευθείες το IS βρίσκεται στο στοιχείο του: ανταγωνιστικό αν και λίγο αποκομμένο από το δρόμο..
Το μπροστινό μέρος της καμπίνας είναι απαράλλαχτο με του σεντάν, εξαιρέσει του διακόπτη για την οροφή. Η πλήρως αυτόματη λειτουργία της απαιτεί 20 sec και το αυτοκίνητο σταματημένο. H Lexus για να δημιουργήσει χώρο για το μηχανισμό της οροφής, «ζόρισε» τις πίσω θέσεις.
Ως εναλλακτική πρόταση στα premium κάμπριο, το Lexus IS250C είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη. Τώρα αν έναντι 53.500 έως 62.900 ευρώ οδηγικά φιάχνεσαι παραπάνω από ό,τι με μια 3άρα ή ένα Α4 είναι ένα ερώτημα. Την απάντηση την έδωσε μάλλον η Lexus στέλνοντας 15.000 IS250C στην Αμερική και μόνο 2.000 στην Ευρώπη.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Οι τύποι που αγοράζουν premium κάμπριο δεν ψάχνονται με επιδόσεις, κράτημα ξυράφι και τα ρέστα. Θέλουν χαλαρωτικές βόλτες στην παραλία και στην εξοχή. Άρα αποστολή εξετελέσθη.
Τεχνολογία: 2.500 cc, V6, 24v, 208 PS/6.400 rpm, 25,5 kgm/4.800 rpm
Επιδόσεις:0-100 km/h  9.0”, τελική 210 km/h
Μέση κατανάλωση: 9,3 lt/100 km[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube