Test: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

Test: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

Ανανεωμένο αισθητικά, βελτιωμένο στα σημεία και με έναν δυνατό κινητήρα diesel, το Jeep Grand Cherokee ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό των μεγάλων SUV
Ανέκαθεν τα μοντέλα της Jeep απέπνεαν μια διαφορετική αύρα. Με έναν δικό τους μοναδικό τρόπο τραβούν την προσοχή από τις παραδοσιακές «αμερικανικές» ατέλειες, υπέρ πιο ουσιαστικών πλεονεκτημάτων. Τι κι αν τα πλαστικά δείχνουν φθηνά, με μέτρια συναρμογή, όταν εκτός δρόμου νιώθεις ότι η ανάρτηση είναι μαγικό χαλί; Πόση σημασία έχει ο υψηλός χώρος φόρτωσης και το μεγάλο τούνελ της μετάδοσης μπροστά στο επιβλητικό παρουσιαστικό;

Αλλαγές
Ομολογουμένως, ο επιβάτης της έκδοσης Limited που είχαμε στα χέρια μας νιώθει μια ελαφριά ζαλάδα από τη λίστα του πρόσθετου εξοπλισμού. Βλέπετε, οι διαφορές που έφερε το πρόσφατο facelift έγιναν κυρίως στο εσωτερικό, με εξαίρεση τη μεγαλύτερη μάσκα και τους στρογγυλούς προβολείς. Μέσα, τα πρώτα που ξεχωρίζουν είναι οι επενδύσεις ξύλου καρυδιάς και το σύστημα πολυμέσων MyGIG. Το τελευταίο ενσωματώνει το ηχοσύστημα της Boston Acoustics με σκληρό δίσκο 20 GB και το σύστημα πλοήγησης σε μια οθόνη, η οποία αναλαμβάνει να προβάλλει και την εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας. Αισθητήρες φώτων και βροχής, cruise control, αυτόματος κλιματισμός και ποιοτικό δερμάτινο σαλόνι θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένα για την κατηγορία.

Under the hood
Τα κυριότερα μηχανικά μέρη παραμένουν ίδια, με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης QuadraDrive II να αναλαμβάνει τη μετάδοση, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο επικυκλικό κεντρικό διαφορικό ποσοστού 48/52 εμπρός/πίσω, το οποίο μπορεί να φτάσει και το 100% σε κάθε άξονα. Πέραν αυτών, η έκδοση Limited έχει και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά eLSD εμπρός και πίσω. Όμως το νέο και περισσότερο ενδιαφέρον όλων είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας diesel 2.987 cc, με την υπογραφή της Mercedes. Η λειτουργία του καλύπτει πολλά από τα κενά του αργού αυτόματου κιβωτίου πέντε σχέσεων, φτάνοντας τα 100 km/h από στάση σε 8,9”. Παράγει ξεχωριστό ήχο, ειδικά με τέρμα γκάζι στις μεσαίες rpm, όμως στην καμπίνα φτάνει μια ελάχιστη χροιά.
Τι λέει το DRIVE
Μετά το διαζύγιο της Daimler με την Chrysler, η «διατροφή» της γερμανικής εταιρείας στην αμερικανική, που ανακαλύπτει βήμα βήμα την πετρελαιοκίνηση, είναι ένας άκρως πετυχημένος κινητήρας diesel
Τεχνολογία
2.987 cc, 24V, VGT Turbo, Common Rail, 220 PS / 4.000 rpm, 52,0 kgm / 1.600 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 8,9”, 0-400 m 16,4”, 0-1.000 m 30,8”, 60-160 km/h 23,6”, 80-110 km/h με kickdown 5,0”, 110-140 km/h με kickdown 8,1”
Μέση κατανάλωση
-    lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube