Test: INFINITI FX50S

Test: INFINITI FX50S

Η Infiniti είναι το αντικλείδι με το οποίο η Nissan σκοπεύει να ανοίξει τα γκαράζ των απαιτητικών Ευρωπαίων για να υποδεχτούν τα αυτοκίνητά της
Η Infiniti έρχεται στην Ευρώπη να καλύψει ανάγκες, ή καλύτερα επιθυμίες, που η Nissan δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει. Η δυναμική πολυτέλεια, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και η προχωρημένη σχεδίαση είναι τα στοιχεία του ευρωπαϊκού διαβατηρίου μιας γκάμας που περιλαμβάνει sedan, coupe και SUV.

Η μακριά τονισμένη μουσούδα του αλλά και το περιεχόμενό της, ο 5λιτρος V8 απόδοσης 390 ίππων και 51 kgm ροπής, δίνουν στο μεγάλο (μήκους 4.855 mm) SUV της Infiniti την αυτοπεποίθηση να παρκάρει χωρίς κόμπλεξ δίπλα στην X5, την ML ή το Q7. Το ίδιο και το ευρύχωρο εσωτερικό που με άψογα υλικά, δεκάδες κουμπιά και οθόνες (highlight το σύστημα πανοραμικής παρακολούθησης του χώρου όχι μόνο πίσω αλλά και γύρω απ’ το αυτοκίνητο σε κάτοψη) δείχνει όσο ακριβό και πολυτελές οφείλει.
Η ανάρτηση κρύβει κάμποσο από το βάρος του FX50S σε γρήγορες καμπές στην εθνική. Η άνεση είναι κορυφαία ακόμη και εκτός δρόμου, ενώ κάποιες τάσεις πλεύσης με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση στη θέση Auto, αλλά και κάποιες αναπηδήσεις όταν είναι επιλεγμένη η ρύθμιση Sport θα εξαλειφθούν με το νέο λογισμικό για τον έλεγχο των αμορτισέρ που ετοιμάζουν οι μηχανικοί της Infiniti.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube