TEST: Hyundai i10 1.2

TEST: Hyundai i10 1.2

Micro gun:  Μικρό και πλέον πολύ γρήγορο για τα δεδομένα της κατηγορίας του, το i10 1.2 εξελίσσεται σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα πόλης
Το i10 1.2 είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που ένα ήδη καλό αυτοκίνητο εξελίσσεται με την προσθήκης ενός πιο δυνατού κινητήρα σε αυτό που θα λέγαμε ευκαιρία για την κατηγορία του, αν συνυπολογίσεις φυσικά και την πολύ ελκυστική του τιμή.

Speedy Gonzales
Το νέο μοτέρ 1.2 αποδίδει 78 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 12,0 kgm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. και χαρίζει στο i10 κορυφαίες επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 12,3 sec και η τελική ταχύτητα του ανέρχεται στα 166 km/h.
Είναι ήσυχο σε λειτουργία και διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές. Πάνω από τις 4.000 rpm ωστόσο, ο θόρυβος που παράγει είναι αισθητός. Η συνεργασία του με το πολύ καλό σε αίσθηση κιβώτιο, γίνεται απροβλημάτιστα και η σωστή κλιμάκωσή του δεν απαιτεί συχνές αλλαγές σχέσεων. Τα φρένα του i10 1.2 είναι καλά σε απόδοση, όντας ταυτόχρονα ανθεκτικά και με καλή αίσθηση.
Η οδική συμπεριφορά του Hyundai i10 εκπλήσσει ευχάριστα και στην έκδοση με τον κινητήρα 1.2. Οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι προβλέψιμες και ελεγχόμενες, ενώ το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (μέρος του βασικού εξοπλισμού στη συγκεκριμένη έκδοση) είναι έγκαιρο και αποτελεσματικό στις επεμβάσεις του.
Η απόσβεση των κραδασμών ικανοποιεί σε σημαντικό βαθμό, καθώς μόνο οι εγκάρσιες ανωμαλίες θα ενοχλήσουν τους πίσω επιβάτες. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση δεν ικανοποιεί σε αίσθηση έχει όμως σωστό βάρος και διευκολύνει τους ελιγμούς στην πόλη.

Value for money
Τα υλικά στην καμπίνα είναι σκληρά χωρίς η συναρμογή τους να παρουσιάζει ατέλειες. Η διχρωμία κάνει ευχάριστη την εικόνα του, ενώ ο σχεδιασμός δίνει προτεραιότητα στην εργονομία.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του καλή θέση οδήγησης η οποία μπορεί να ρυθμιστεί και σε ύψος, ενώ το ίδιο ισχύει και για το τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος με το ταχύμετρο να έχει λευκό φόντο και να είναι μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα όργανα. Εργονομικά, οι μόνες ατέλειες εντοπίζονται στη θέση του πλήκτρου απενεργοποίησης του ESP καθώς και αυτού της ρύθμισης της έντασης του φωτισμού, τα οποία βρίσκονται αριστερά πίσω από το τιμόνι, χαμηλά στην κονσόλα.
Οι χώροι ικανοποιούν πλήρως δεδομένου του μεγέθους του, καθώς τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν με άνεση και οι χώροι μικροαντικειμένων είναι αρκετοί.
Ο χώρος αποσκευών με τα 225 λίτρα χωρητικότητάς του φτάνει και περισσεύει για την αστική χρήση του αυτοκινήτου.


Τι λέει το DRIVE
Μας είχε εκπλήξεις ευχάριστα ακόμα και με τον κινητήρα των 1,1 lt. Το «μεγάλο» i10 1.2 είναι πλέον ένα απότα πιο ολοκληρωμένα και σβέλτα αυτοκίνητα πόλης
Τεχνολογία 1.248 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 78 PS/6.000 rpm, 12,0 kgm / 4.000 σ.α.λ. rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 12,3΄΄
Τελική 166 km/h
Μέση κατανάλωση
7,7 lt/100

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube