Test: FIAT 500 1.2 POP

Test: FIAT 500 1.2 POP

Ακόμα και με τον μικρό κινητήρα των 1,2 λίτρων το 500ράκι παραμένει ό,τι πιο ευχάριστο μπορεί να οδηγήσει κανείς εντός των αστικών ορίων.

Αυτό το κίτρινο είναι φανταστικό. Στην αρχή είχα κολλήσει με το περλέ όπως οι περισσότεροι, αλλά τελικά μάλλον το κίτρινο θα αγόραζα. Ίσως χωρίς τη μαύρη ρίγα στο πλάι, πολύ ΑΕΚτζίδικο και δεν λέει, μάλλον με τα αυτοκόλλητα στα χρώματα της ιταλικής σημαίας. Μα τι λέω;
Είναι κι αυτό μέρος της επιτυχίας της Fiat. Αυτό το χαριτωμένο παιχνιδάκι που πήγαν και φτιάξαν οι αθεόφοβοι, σε κάνει να μπαίνεις αβίαστα στην κουβέντα για το πώς προτιμάς το «δικό σου» Fiat 500. Ακόμα κι αν δεν σκοπεύεις ν’ αγοράσεις...

Μαμούνι
Είναι ακριβό για το μέγεθός του, αλλά έτσι γίνεται με όλα τα trendy fashion items. Οπότε αυτό το ξεπερνάμε, μοσχοπουλάει έτσι κι αλλιώς, δεν δείχνει να ενδιαφέρεται και πολύ το κοινό του. Να πάρεις όμως το 1.400άρι των 100 ίππων ή να προτιμήσεις τούτο εδώ, με τον μικρό 16βάλβιδο 1.200άρη που αποδίδει 69 PS στις 5.500 rpm και 10,4 kgm ροπή στις 3.000 rpm και σου αφήνει στην τσέπη και περίπου €2.000; Μάλλον το δεύτερο.

Σαφώς το «μεγάλο» είναι πιο ολοκληρωμένο, με καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερες δυνατότητες ταξιδιού, αλλά πόσο μετράνε αυτά σε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο πόλης; Κοντολογίς, ακόμα και με τον ζωντανό και ροπάτο κινητήρα των 1.242 cc θα κινηθείτε εντός των τειχών αξιοπρεπώς, θα καταναλώσετε λιγότερο και χάρη στο πολύ καλό πλαίσιο και τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν θα έχετε πρόβλημα να ξανοιχτείτε.

Βέβαια το γκάζι έχει υστέρηση και το μεγαλύτερο του ενός τόνου βάρος δεν είναι και ό,τι καλύτερο για τις επιδόσεις (15’’ στο 0-100 km/h, 10’’ και 15’’ για ρεπρίζ 80-110 km/h με 3η και 4η), αλλά τα φρένα, με 46,5 m από τα 110 km/h σε στάση, απλά σκίζουν! Για τους παρορμητικούς να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής φορούσε 16άρες ζάντες, πανέμορφες μεν, υπερβολικές όμως από λειτουργική άποψη.



Τι λέει το DRIVE
Μπορείτε να πάρετε άφοβα το 1.200άρι Fiat 500, αρκεί να μην παρασυρθείτε από τα έξτρα και φτάσετε την τιμή του «μεγάλου»...
Τεχνολογία 1.242 cc, 16V, 2 EEK, 4κύλινδρος σε σειρά, 69 PS / 5.500 rpm, 10,4 kgm / 3.000 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 15” Τελική: 160 km/h
Μέση κατανάλωση 8,7 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube