test drive: Toyota Hilux 2.5 D-4D Double Cab

test drive: Toyota Hilux 2.5 D-4D Double Cab

Το δημοφιλές διπλοκάμπινο σκληροτράχηλο επαγγελματικό που συνεχίζει να γράφει Ιστορία.

Το Toyota Hilux έχει ένα μύθο χτισμένο γύρω από το όνομά του. Μια ιστορία που έχει γραφτεί με πολλές χιλιάδες διαφορετικές μαρτυρίες για την αντοχή, την ικανότητα και το σκληρό χαρακτήρα του.

Με το πέρασμα των γενεών, το Hilux έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, έχει αποκτήσει πιο ισχυρούς κινητήρες και έχει αυξήσει το ωφέλιμο φορτίο του.

Στην τελευταία εξέλιξη, το βάρος έχει πέσει περισσότερο στην ποιοτική αναβάθμιση, στον εκσυγχρονισμό της εξωτερικής εμφάνισης και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης του κινητήρα 2.5 D-4D.

Πιο συγκεκριμένα, ο τελευταίος αποκτά πλέον στάμπα Euro 5, κερδίζοντας ταυτόχρονα 24 ίππους. Η μέγιστη ισχύ φτάνει του 144 ίππους, χάρη στη νέα τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και στο βελτιστοποιημένο intercooler.

Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 35,0 kgm και διατηρείται σταθερή από τις 1.600 έως τις 2.800 rpm. Σε συνδυασμό με το μακρύ χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, το διπλοκάμπινο Hilux με τον 2.5 D-4D δεν έχει όσο καλές επιδόσεις θα θέλαμε. Ταιριάζει περισσότερο σε πιο ελαφρύ αμάξωμα, όπου θα έχει και χαμηλότερη  κατανάλωση.

Η οδική συμπεριφορά του Hilux δεν έχει μεταβληθεί ύστερα από το facelift, με το αργό τιμόνι και τη μαλακή ανάρτηση να βάζουν το άνω όριο. Άλλωστε, το ζητούμενο εδώ είναι η ασφαλής μετακίνηση, ακόμα και με πλήρες φορτίο.

Στην οδήγηση εκτός δρόμου τοποθετείται πολλά επίπεδα υψηλότερα. Κάνει να φαίνονται εύκολα ακόμα και τα πιο απαιτητικά εμπόδια, έχεις πολλή δύναμη στο ξεκίνημα με τις κοντές σχέσεις και η τετρακίνηση διαθέτει ακόμα και κλείδωμα πίσω διαφορικού για τις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η ποιοτική αναβάθμιση στο εσωτερικό είναι ένα σημαντικό βήμα, ειδικά για το διπλοκάμπινο, που συχνά παίζει και ρόλο οικογενειακού αυτοκινήτου. Ξεχωρίζει η οθόνη LCD 6,1” στις πλούσιες εκδόσεις, που πλέον συνδυάζεται με κάμερα οπισθοπορείας, ένα κομμάτι εξοπλισμού που μπαίνει πρώτη φορά στην κατηγορία των pick-up.

Στο ταμπλό, στο τιμόνι και στα δυο λεβιέ του κιβωτίου κυριαρχούν τα ανθεκτικά υλικά. Η θέση οδήγησης έχει πολύ χαμηλά το έδρανο, όπως σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας, όμως η ορατότητα είναι πολύ καλή.

Τι λέει το DRIVE
Με όπλα την απαράμιλλη αξιοπιστία, την αντοχή στη σκληρή χρήση και την καλή σχέση αξίας τιμής, θα συνεχίσει την πετυχημένη του ιστορία
Τιμή από €26.920 (χωρίς απόσυρση)
Τεχνολογία 2.494 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 144 PS/3.400 rpm, 35,0 kgm/1.600-2.800 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 km/h 6,0”
0-100 km/h 14,1”
0-120 km/h 21,2”
0-400 m 19,4”
0-1.000 m 35,6”
50-80 km/h (3η) 5,0”
80-110 km/h (4η) 8,0”
110-140 km/h (5η) 16,4”
100-0 km/h σε 45,7 m
Τελική ταχύτητα 170 km/h
Μέση κατανάλωση 9,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 194 g/km
Διαστάσεις 5.135 x 1.835 x 1.850
Βάρος 1.980 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube