Test drive: Mercedes-Benz E250 CGI

Test drive: Mercedes-Benz E250 CGI

Το πρόσφατο facelift, αλλά και οι αλλαγές στη φορολογία και στα τεκμήρια των αυτοκινήτων, φέρνουν τη δίλιτρη E-Class ξανά στο ελληνικό προσκήνιο.

Τα ενιαία εμπρός φώτα, αποτέλεσμα του περσινού facelift, έδωσαν στη μάσκα το αριστοκρατικό ύφος που αρμόζει σε ένα πολυτελές σεντάν της Mercedes-Benz.

Η καμπίνα καταλαβαίνεις αμέσως ότι ανήκει στην πιο συντηρητική, προ A-Class, εποχή της φίρμας με σχεδίαση αυστηρή. Η ποιότητα πάντως είναι αψεγάδιαστη, η ηχομόνωση κορυφαία και οι χώροι απολύτως ικανοποιητικοί.

Η γωνία της κολόνας φέρνει το τιμόνι σε ελαφρώς ύπτια θέση. Κατά τα άλλα, η θέση οδήγησης έχει μεγάλο εύρος ρυθμίσεων για κάθε ύψος, αλλά η πλάτη του καθίσματος πιέζει πολύ την πλάτη προς τα έξω.

Ο αλουμινένιος 16βάλβιδος κινητήρας, με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο αποδίδει 211 άλογα και ροπή 35,7 kgm. Έχει εκλεπτυσμένους τρόπους και χαμηλό θόρυβο, ενώ συνδυάζεται άριστα με το γνωστό 7άρι αυτόματο κιβώτιο της Mercedes.

Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, με 0-100 km/h σε 8,2. Άσχετα από τους αριθμούς, η αίσθηση επιτάχυνσης είναι πληθωρική. Η απόκριση στο γκάζι είναι πολύ καλή, αν και όχι αρκετά αιχμηρή, έτσι ώστε να χαρακτηριστεί σπορ.

Το ίδιο ισχύει και για το κιβώτιο. Είναι ομαλό και έξυπνο ως αυτόματο, αλλά δεν συγχρονίζεται απόλυτα με την επιθετική διάθεση του οδηγού, αν και όποτε προκύψει. Τα φρένα από την άλλη είναι φτιαγμένα για γρήγορη οδήγηση. Δυνατά, με γραμμικό πεντάλ και αδιαπραγμάτευτη αντοχή.

Η άνεση είναι υψηλού επιπέδου ακόμη και με τα σκληρότερα ελατήρια του πακέτου AMG. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση. Aπό την άλλη όμως είναι γρήγορο και προστάζει ένα μπροστινό σύστημα που αποκρίνεται πρόθυμα.

Η κλίση είναι περιορισμένη και το κράτημα στις γρήγορες καμπές εμπνέει. Στις μεγάλες ταχύτητες είναι σταθερή και ευθύβολη, ιδανική για μεγάλα ταξίδια, Η μακριά 7η, εκτός από τη στάθμη θορύβου κρατά χαμηλά και την κατανάλωση, σε χαμηλά «7άρια», μιλώντας πάντα για λίτρα ανά 100 km.

Τι λέει το DRIVE
Ο κινητήρας είναι απόλυτα ταιριαστός με την προσωπικότητα και τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του μοντέλου, χαρίζοντας επιδόσεις με απόλυτα λογική κατανάλωση.
Τιμή από € 57.050 (χωρίς απόσυρση)
Τεχνολογία 1.991 cc, i4, 16v, 2 EEK, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 211 PS/5.500 rpm, 35,7 kgm/1.200-4.000 rpm, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,2”
0-120 km/h 11,5”
0-140 km/h 15,3”
0-160 km/h 21,9”
0-180 km/h 28,6”
0-400 m 15,9” @ 140,2 km/h
0-1.000 m 29,2” @ 180,9 km/h
30-50 km/h με kickdown 1,6”
50-80 km/h με kickdown 2,7”
80-110 km/h με kickdown 4,4”
110-140 km/h με kickdown 5,9”
100-0 km/h 37,9 m
Τελική ταχύτητα 243 km/h
Κατανάλωση 9,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 135 gr/km
Διαστάσεις 4.879 x 1.854 x 1.474 mm
Βάρος 1.730 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube