Test drive: Mercedes-Benz B180 CDI Sports Tourer

Test drive: Mercedes-Benz B180 CDI Sports Tourer

Πέρα από την αισθητική ανανέωση, η Β180 CDI απέκτησε 1.500άρη κινητήρα αντί για 1,8 lt.

Η κατηγορία των premium μικρομεσαίων MPV μέχρι πριν μερικούς μήνες διέθετε μόνο ένα μοντέλο, την Mercedes-Benz B-Class. Με την έλευση της BMW 2 Series Active Tourer, η Mercedes-Benz αποφάσισε να επικαιροποιήσει το δικό της μοντέλο: Μικρές αισθητικές αλλαγές, βελτιωμένος εξοπλισμός, νέοι πετρελαιοκινητήρες και μία προσθήκη στο όνομα. Το μοντέλο ονομάζεται πια B-Class Sports Tourer.

Η ανανεωμένη B180 CDI που οδηγούμε εκτός από τα ανανεωμένα φώτα και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, διαθέτει πλέον 1.500άρι τουρμποντίζελ –αντί για 1.8- με 109 ίππους (ίδια ισχύ με τον 1.8) και 26,5 kgm ροπής. Το 1.500άρι μοτέρ (καταγωγής Renault) αποτελεί γνωστή ποσότητα και ξεχωρίζει για τη ραφιναρισμένη και αποδοτική λειτουργία και χαρίζει ένα πιο φιλικό οικονομοτεχνικά πακέτο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Προσφέρεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με το ημιαυτόματο 7G-DCT του αυτοκίνητου δοκιμής (2.533 ευρώ). Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για την αυτόματη έκδοση, κάνουν λόγο για επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 11,9 sec και τελική ταχύτητα 190 km/h. Το 7G-DCT διαθέτει τρεις λειτουργίες, Eco, Sport και Manual, με τις χειροκίνητες αλλαγές να πραγματοποιούνται μέσω των paddles στο τιμόνι.

Στο δρόμο, η ανανεωμένη B-Class Sports Tourer έχει κερδίσει ελαφρώς σε άνεση χωρίς να χάσει τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά της. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και μόνη παραφωνία αποτελεί το πατινάρισμα του κιβωτίου σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν επιλέγει στο Eco mode εύκολα την 1η, παρά μόνο εάν ακινητοποιηθείτε πλήρως, με αποτέλεσμα να ξεκινάτε με 2η στο κιβώτιο. Κατά τα άλλα, το 7άρι κιβώτιο είναι άμεσο και με ταχύτατες αλλαγές σχέσεων.

Η 5θέσια καμπίνα αποτελείται από καλής ποιότητας υλικά με κορυφαία συναρμογή, ενώ θα βολέψει έως και πέντε ενηλίκους. Το πορτμπαγκάζ των 488 λίτρων έχει ορθογώνιο σχήμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και μεγάλο άνοιγμα. Ο εξοπλισμός είναι καλός, ειδικά αυτός της ασφάλειας, και δεν θα σας λείψει τίποτα. Η τιμή της έκδοσης είναι 27.700 ευρώ, πάντα σε συνδυασμό με το όφελος απόσυρσης και χωρίς το αυτόματο κιβώτιο, και δεν θεωρείται προσιτή. Έχει όμως να αντιπροτείνει κάποια πολύ ισχυρά όπλα, όπως η ποιότητα, η οικονομία σε καύσιμο και πάγια έξοδα, ο εξοπλισμός ασφάλειας και φυσικά το ίματζ.

Τι λέει το DRIVE
Η Β 180 CDI αποτελεί την καλύτερη έκδοση της γκάμας, μιας και προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου με προσεγμένο οικονομοτεχνικά προφίλ.
Τιμή από €29.200 (από € 27.700 με όφελος απόσυρσης)
Τεχνολογία 1.461 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail, τούρμπο, 109 PS/4.000 rpm, 26,5 kgm/1.750-2.500 rpm, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,9”
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 6,2 lt/100 km*
Εκπομπές CO2 108 g/km
Διαστάσεις 4.394 x 1.786 x 1.557 mm
Βάρος 1.450 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή *κατανάλωση DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube