Test drive: Chevrolet Orlando 1.4 T

Test drive: Chevrolet Orlando 1.4 T

Το Chevrolet Orlando είχε ανέκαθεν ως κύρια πλεονεκτήματα τους άφθονους χώρους και τη χαμηλή τιιμή αγοράς. Τώρα απέκτησε και τον κινητήρα που του έλειπε

Το Orlando από την πρώτη του δοκιμή ως 1.8 είχε υποσχεθεί πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Τα κύρια πλεονεκτήματά του είναι οι άφθονοι χώροι στην καμπίνα και η χαμηλή τιιμή αγοράς.

Στην ουσία, πρόκειται για ένα μεγάλο 7θέσιο, με μήκος 4,65 μέτρα, σχεδιαστική γραμμή που θυμίζει ΗΠΑ και τιμή ενός καλά εξοπλισμένου μικρομεσαίου χάτσμπακ.

Επιτέλους έχει ροπή
Ο κινητήρας 1.4Τ που κάνει τα πρώτα του βήματα στα μοντέλα της Chevrolet, μας είναι γνωστός εδώ και χρόνια από την γκάμα της Opel. Έχει αποδείξει την αξία του σε πολλά μοντέλα μέχρι σήμερα, με σχετικά πλατύ φάσμα μέγιστης ροπής. Πολύ χαμηλά, στο ξεκίνημα, θα ήθελα λίγο καλύτερη απόκριση ή λίγο πιο φιλικό συμπλέκτη, όμως το συνολικό αποτέλεσμα είναι απολύτως ικανοποιητικό για τον χαρακτήρα του Orlando. Αρκετά φιλικός είναι και ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων. Δεν έχει νόημα να πιέσεις τον κινητήρα στις υψηλές στροφές, αλλά αντιθέτως μπορεί να είναι αρκετά οικονομικό στο ταξίδι, χάρη στη μακριά 6η. Η κατανάλωση μπορεί να πέσει έως και τα 7,0 lt/100 km, αλλά η μέση τιμή όλης της δοκιμής ήταν στα 8,6 lt/100 km.

Η οδική συμπεριφορά δεν είναι κάτι το συνταρακτικό, όμως αυτό το περιμένεις. Βάζοντας ως στόχο την ξεκούραστη οδήγηση και την άνεση των επτά επιβατών, περίμενα πιο ενδοτική ρύθμιση στην ανάρτηση, ειδικά στους πίσω τροχούς. Το Orlando είναι σχετικά απότομο στις έντονες λακκούβες, κάτι για το οποίο μπορεί να ευθύνονται και οι ζάντες 17”.

Πολύτεκνοι και όχι μόνο
Στο εσωτερικό είναι απλό, ακολουθώντας τη σχεδιαστική γραμμή της υπόλοιπης εταιρείας χωρίς πολλές υπερβολές. Η ποιότητα κατασκευής είναι ανταγωνιστική με τα υπόλοιπα προσιτά μοντέλα της κατηγορίας, όμως τα υλικά είναι πιο οικονομικής επιλογής, με τα σκληρά πλαστικά να κυριαρχούν. Η εκμετάλλευση των χώρων είναι η πρώτη προτεραιότητα.

Όλοι οι επιβάτες έχουν πολύ χώρο για το κεφάλι, ενώ στην τελευταία σειρά ο χώρος για τα πόδια είναι περιορισμένος, όμως κρίνεται ικανοποιητικός για παιδιά ή και μικρόσωμους ενήλικες. Στις «μυστικές» θήκες, καταγράφουμε μόνο το ντουλαπάκι και την έξυπνη αναδίπλωση του ηχοσυστήματος. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τη βασική έκδοση με cruise control, ESP, έξι αερόσακους και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Γίνεται δε ακόμα πιο ενδιαφέρον, αν λάβεις υπόψη την αρχική τιμή των € 20.880.

Τι λέει το DRIVE
Η πρόταση της Chevrolet στα πολυμορφικά-οικογενειακά αυτοκίνητα αποκτά νέο ενδιαφέρον με την προσθήκη του κινητήρα 1.4Τ.
Τιμή από € 20.880
Τεχνολογία 1.362 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, turbo, 140 PS/4.900-6.000 rpm, 20,4 kgm/1.850-4.900 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 10,9”, 80-110 km/h με 3η 11,7”, 100-0 km/h 38,5 m, τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 8,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 144 gr/km
Διαστάσεις 4.652 x 1.836 x 1.633 mm
Βάρος 1.565 kg
Μετρήσεις Drive

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube