Test drive: BMW 316i

Test drive: BMW 316i

Δεν θα ήταν άτοπο να πούμε ότι αυτή είναι η καλύτερη 316 που φτιάχτηκε ποτέ

Εξηγούμαι. Μπορεί οι BMW να θεωρούνται (και στην πλειοψηφία τους να είναι) απόλυτα μηχανήματα οδήγησης, αλλά για την 316i, με έναν κινητήρα που διατίθεται σε επιλεγμένες μόνο αγορές, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οι 122 ίπποι του 1.600άρη δεν επαρκούν για να νικήσουν το βάρος των 1.400 κιλών και οι επιταχύνσεις εν κινήσει και από στάση είναι μέτριες. Η τιμή αγοράς είναι αρκετά υψηλή για αυτοκίνητο αυτού του κυβισμού, αυτό όμως είναι ένα αναμενόμενο έξοδο αν θες να κυκλοφορείς με BMW. Αλλά ώς εδώ. Η θέση οδήγησης σε βάζει από νωρίς στο κλίμα, το αμάξωμα δεν έχει χάσει τίποτα από τη στιβαρότητά του, η ανάρτηση προσφέρει κοφτερό και άμεσο έλεγχο χωρίς να «κοπανάει», το καλά κλιμακωμένο 6άρι έχει σαφές κούμπωμα και το τιμόνι της παραμένει το καλύτερο της κατηγορίας. Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι κορυφαία –προσωπικά εκτιμώ ιδιαίτερα και το λιτό ντιζάιν–, ο εξοπλισμός ασφάλειας έχει τα πάντα και αυτός της άνεσης σχεδόν τα πάντα, με διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικές ευκολίες, χειριστήρια στο τιμόνι, ηχοσύστημα και υπολογιστή ταξιδιού, αλλά όχι αλουμινένιες ζάντες. Το Efficient Dynamics με το σύστημα Start/Stop κάνει δουλειά και η μέση κατανάλωση των 9,6 lt/100 km είναι από τις χαμηλότερες στην κατηγορία.
Ως εκ τούτου, αν δεχτείς ότι αυτή την BMW δεν την παίρνεις γιατί είναι ένα απόλυτο μηχάνημα οδήγησης, αλλά διότι είναι ένα εξαιρετικό premium sedan, έχεις μπροστά σου την καλύτερη βασική 3άρα που φτιάχτηκε ποτέ.



Τι λέει το DRIVE
Τεχνολογία
1.597 cc, 16V, 2 EEK, 122 PS / 6.000 rpm, 16,3 kgm / 4.250 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 11,4” Τελική 208 km/h
Μέση κατανάλωση
9,6 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube