Test drive: BMW 218d Active Tourer

Δοκιμάζουμε την πρώτη προσθιοκίνητη και πολυμορφίζουσα BMW, στη μοναδική διαθέσιμη ντίζελ έκδοση στην ελληνική αγορά.

Η είδηση της πρώτης προσθιοκίνητης BMW ξεσήκωσε μια μικρή θύελλα ανάμεσα φανατικούς της φίρμας. Τώρα που κόπασε, είναι ώρα να δούμε πόσο καλή είναι στην ουσία της η Σειρά 2 Active Tourer, στη μοναδική πετρελαιοκίνητη έκδοση που προς το παρόν διατίθεται στη χώρα μας, τη 218d.

Είναι δίλιτρη, αποδίδει 150 PS και 33,6 kgm ροπής, που δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα απέναντι στο συνδυασμό 1.380 kg και ενός κιβωτίου με έξι μακριές σχέσεις. Έχεις τη βεβαιότητα ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο που μπορεί να προσπερνά άνετα ακόμα και πολύ φορτωμένο και οι αριθμοί σε υποστηρίζουν.

Τα αυτοκίνητα αυτής της φιλοσοφίας συνήθως «χτίζονται» γύρω από την καμπίνα τους. Αυτό ακριβώς έχει γίνει και στην Active Tourer, στο εσωτερικό της οποίας χαίρεσαι να περνάς χρόνο. Εργονομικό, φωτεινό και καλοφτιαγμένο, έχει μπόλικες θήκες και άνετη θέση οδήγησης παρότι το τιμόνι δεν είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με το κάθισμα. Οι χώροι δεν είναι κορυφαίοι, εάν ως σημείο αναφοράς πάρεις ένα VW Golf Sportsvan για παράδειγμα. Πρακτικά όμως έχει άφθονο χώρο για τέσσερις και 468 lt πορτμπαγκάζ.

Η ειδοποιός διαφορά στην περίπτωση της 2 Active Tourer είναι η ρευστοποίηση της σπορ οδηγικής υποσχετικής που δηλώνει η έλικα στο σήμα. Αντιλαμβάνεσαι αμέσως μια απροσδόκητη για πολυμορφίζον μοντέλο αμεσότητα και επικοινωνία με τον οδηγό που εκφράζεται μέσω ενός τιμονιού με έως και υπερβολική αμεσότητα, αλλά απολαυστική ακρίβεια. Παράλληλα το βασικό πακέτο ανάρτησης είναι ευχάριστα άνετο χωρίς να αφήνει το αμάξωμα να γέρνει, η κύλιση είναι εξαιρετικής ποιότητας και το κροτάλισμα του μοτέρ μένει μακριά από την καμπίνα, έτσι ώστε να έχεις ένα αυτοκίνητο όχι μόνο εύχρηστο στην πόλη αλλά και στο ταξίδι.

Διαβάστε την εξαντλητική δοκιμή της BMW 218i Active Tourer στο «Master Τest» του DRIVE που κυκλοφορεί.

Τι λέει το DRIVE
Δεν είναι φτηνό, είναι όμως ένα εντυπωσιακά ευχάριστο και μοντέρνο οικογενειακό 4,34 m, με το οποίο χαίρεσαι να ζεις.

Τιμή από € 34.550 (χωρίς απόσυρση)
Τεχνολογία 1.995 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 150 PS/4.000 rpm, 33,6 kgm/1.750-2.750 rpm, κίνηση εμπρός, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60
km/h 4,3”
0-80 km/h 6,7”
0-100 km/h 9,2”
0-120 km/h 12,6”
0-140 km/h 17,5”
0-160 km/h 23,8”
0-400 m 16,7”
0-1.000 m 30,4”
30-50 km/h (3η) 3,1”
50-80 km/h (3η) 3,6”
80-110 km/h (3η) 4,3”
80-110 km/h (4η) 5,4”
80-110 km/h (5η) 6,9”
80-110 km/h (6η) 9,0”
110-140 km/h (5η) 7,9”
110-140 km/h (6η) 10,4”
100-0 km/h σε 39,2 m
Τελική ταχύτητα 208 km/h
Μέση κατανάλωση 6,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 109-114 g/km
Διαστάσεις 4.342 x 1.800 x 1.555
Βάρος 1.375 kg
Μετρήσεις DRIVE