Test: Citroen C3 Picasso

Test: Citroen C3 Picasso

Οι πινελιές του Πικάσο δίνουν στο σουπερμίνι της Citroen προσωπικότητα και χρηστικό χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου
Την πλούσια γκάμα πολυμορφικών της Citroen έρχεται να διευρύνει η έκδοση του σουπερμίνι C3 με τον «κωδικό» Picasso. Με μήκος 4,08 m, πλάτος 1,73 και ύψος 1,62, τοποθετείται απέναντι από μοντέλα όπως το Nissan Note, το Skoda Roomster, το Opel Meriva και το Lancia Musa.
Στο εμπρός και το πίσω μέρος είναι εμφανής η σχεδιαστική ταυτότητα της Citroen (υπάρχει και για πρώτη φορά το νέο σήμα της εταιρείας με αφορμή τα 90 της χρόνια), ενώ συνολικά η σχεδίαση έχει άποψη και είναι ισορροπημένη.
Ακόμα καλύτερα είναι τα πράγματα στο εσωτερικό, αφού είναι τόσο ευρύχωρο που δεν φοβάται τη σύγκριση ακόμα και με αρκετά οικογενειακά μοντέλα. Είναι μάλιστα και πολύ πρακτικό, όπως οφείλει κάθε πολυμορφικό. Το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60/40 και σύρεται ανεξάρτητα εμπρός πίσω (σε μια διαδρομή 150 mm), ώστε οι πίσω επιβάτες να βολεύονται απόλυτα όσο ψηλοί κι αν είναι. Παράλληλα μεταβάλλεται και ο χώρος αποσκευών, η μέγιστη τιμή του οποίου φτάνει τα 500 λίτρα (ελάχιστη 385) κι ακόμη δεν έχουν αναδιπλωθεί οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Αν το κάνετε κι αυτό, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος 1.506 λίτρων, ενώ εάν ρίξετε και την πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού τότε μπορείτε να φορτώσετε αντικείμενα μήκους έως και 2,41 m. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι αρκετοί ώστε να ξεχάσεις τι έχεις βάλει πού και βρίσκονται σχεδόν σε κάθε σημείο της καμπίνας. Τα υλικά δεν εντυπωσιάζουν ποιοτικά, έχουν όμως ικανοποιητική συναρμογή και φινίρισμα. Από την άλλη, οι τεράστιες γυάλινες επιφάνειες δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα και εξασφαλίζουν άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Τυπικό
Στο δρόμο, το C3 Picasso εστιάζει στην άνετη και την ποιοτική κύλιση, όπως άλλωστε ταιριάζει και στο χαρακτήρα του. Ο θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση είναι καλά μονωμένος, όπως και εκείνος από την αεροδυναμική, παρά το ψηλό αμάξωμα και τη μεγάλη μετωπική επιφάνειά του.
Το νέο μικρό Citroen πατάει με σταθερότητα στο δρόμο και εμπνέει εμπιστοσύνη, παρότι οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι αισθητές. Τα όρια της πρόσφυσης είναι υψηλά, μόνο που το μεγάλο βάρος –που σε μερικές εκδόσεις φτάνει ακόμα και τα 1.400 κιλά– δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον 1.600άρη κινητήρα των 120 ίππων (υπάρχει και 1,4 με 95 ίππους).
Με λίγα λόγια, δεν θα πρέπει να περιμένετε από το C3 Picasso να σας ενθουσιάσει με τη συμπεριφορά του στο δρόμο ή με τις επιδόσεις του. Είναι απλώς όσο καλό οφείλει για να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας σύγχρονης μικρής ή μεγάλης οικογένειας. Το μυστικό του βρίσκεται στην πανέξυπνη σχεδίαση της καμπίνας του, η οποία το καθιστά δύσκολο αντίπαλο για τον ανταγωνισμό.



Τι λέει το DRIVE
Έξυπνες ιδέες και λύσεις για την ευχάριστη φιλοξενία μιας σύγχρονης οικογένειας. Τίποτα το αξιοσημείωτο –καλό ή κακό– στο δρόμο
Tεχνολογία
4κύλινδρος σε σειρά, 1.598 cc, 120 PS / 6.000 rpm, 16,3 kgm / 4.250 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 10,9”, τελική 188 km/h
Μέση κατανάλωση
7,0 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube