TEST: Chevrolet Cruze

TEST: Chevrolet Cruze

Πολίτης του κόσμου. Η Chevrolet επιχειρεί ένα νέο ξεκίνημα με ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε για την Ευρώπη και θα πωλείται σε όλο τον κόσμο
Το Lacetti μπορεί να διατίθεται ακόμη στην ελληνική αγορά, η αλήθεια όμως είναι πως πλέον δύσκολα μπορεί να σταθεί δίπλα στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Αυτό το ξέρει πολύ καλά η Chevrolet, η οποία κάνει την επανεμφάνισή της στην κατηγορία με το ολοκαίνουριο Cruze. Αυτό ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο της παγκόσμιο αυτοκίνητο, καθώς θα διατεθεί σε όλες τις βασικές αγορές, με μικρές διαφοροποιήσεις. Το Cruze βασίζεται στην πλατφόρμα Delta II της GM (στην οποία θα βασίζονται επίσης τα Opel Astra και Saab 9-1). Το αμάξωμα έχει σύγχρονη σχεδίαση όπου αντικατοπτρίζεται η μελλοντική εικόνα των μοντέλων της φίρμας. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο φέρει στοιχεία από Opel Insignia όπως το τιμόνι και τα χειριστήρια των φλας και των υαλοκαθαριστήρων.
Το Cruze είναι ένα σαφές άλμα ποιότητας για τη Chevrolet, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη συναρμογή των υλικών στην καμπίνα. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αρκετοί, με μοναδική παραφωνία το διαθέσιμο ύψος για το κεφάλι των πίσω επιβατών, απόρροια του σχεδιασμού του αμαξώματος. Το πορτμπαγκάζ είναι ρηχό και η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 450 λίτρα.
Το Cruze θα εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων, οι οποίοι αποδίδουν 113 και 141 ίππους αντίστοιχα. Ο πρώτος χαρίζει 0-100 km/h σε 12,5” και μέση κατανάλωση 6,7 lt/100 km. Οι αντίστοιχες τιμές για το Cruze 1.8 είναι 10” και 6,8 lt/100 km.

Υψηλές προσδοκίες
Στο δρόμο το Cruze είναι ευχάριστο χάρη στην πολύ καλή ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Η απόσβεση των κραδασμών ικανοποιεί και οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι φιλικές. Το 5τάχυτο κιβώτιο που συνοδεύει και τους δύο βενζινοκινητήρες είναι σαφές και έχει καλή αίσθηση. Το Cruze 1.8 μπορεί να εφοδιαστεί και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία. Η ταχύτητα των αλλαγών ικανοποιεί, στην αυτόματη λειτουργία του όμως η αργή απόκριση πνίγει μέρος από τη ζωντάνια του κινητήρα. Το τιμόνι δεν είναι άμεσο και στερείται πληροφόρησης, αλλά τα φρένα είναι ισχυρά και ικανοποιούν με την αίσθησή τους. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) σύμφωνα με τη Chevrolet θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του Cruze.
Το νέο sedan της Chevrolet αναμένεται στην ελληνική αγορά  σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με τον κινητήρα 1,6, και μετά από τρεις μήνες θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εκδόσεις του.

Τι λέει το DRIVE
Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, αναβαθμισμένο ποιοτικά, αλλά οδηγικά δεν έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει
Τεχνολογία
4κύλινδρος σε σειρά, 1.598 cc, 113 PS / 6.400 rpm, 15,5 kgm / 4.200 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 12,5”, τελική 185 km/h
Μέση κατανάλωση
6,8 lt/100 km

Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube