Test: Chevrolet Captiva 3.2 V6

Test: Chevrolet Captiva 3.2 V6

Το γνωστό SUV της Chevrolet στην κορυφαία του έκδοση είναι γρήγορο, πλούσια εξοπλισμένο και αποκλειστικά 7θέσιο
Το Captiva με τον μεγάλο κινητήρα είναι μια μάλλον ιδιαίτερη περίπτωση για την ελληνική αγορά. Είναι πολύ συγκεκριμένο το κοινό εκείνο που θα προτιμήσει ένα μεσαίο SUV με κινητήρα V6 υψηλού κυβισμού και δεν θα κατευθυνθεί είτε προς ένα 2λιτρο μεσαίο, είτε προς ένα πιο χλιδάτο μεγάλο. Το Captiva 3.2 V6 λοιπόν θα το προτιμήσει κάποιος που ξέρει τι ζητάει και δεν τον απασχολεί το δόγμα bigger is better.

Vσέξι
Αναμφίβολα αυτό που διαφοροποιεί το μεγάλο Captiva από την υπόλοιπη γκάμα είναι η παρουσία του V6 των 3,2 λίτρων και η ύπαρξη μιας μόνο πλούσιας και 7θέσιας έκδοσης. Ο κινητήρας της GM ικανοποιεί στα χαρτιά χάρη στους 230 ίππους και τα 30 κιλά ροπή που διαθέτει, ικανοποιεί και στην πράξη με τη γραμμική απόδοσή του και τον ευχάριστο ήχο του. Το κιβώτιο πάντως δεν είναι αντάξιό του. Με μακριά κλιμάκωση και αργές αλλαγές, επηρεάζει σαφώς τις επιδόσεις. Ενδεικτικά το Captiva 3.2 V6 χρειάζεται 10,4’’ για το 0-100 km/h, ενώ θέλει 3,5’’, 5,2’’ και 7,9’’ για το 30-50, 80-110 και 110-140 km/h.
Στο δρόμο είναι άνετο χάρη στη μαλακή ανάρτηση, που επιτρέπει πάντως κλίσεις, και μαζί με το ασαφές τιμόνι δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση. Δεν είναι άλλωστε αυτός ο σκοπός για τον οποίο φτιάχτηκε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, όπως δεν είναι και η σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Θα σας μεταφέρει πολύ άνετα σχεδόν παντού, εσάς και τα υπόλοιπα έξι μέλη της οικογένειάς σας, και θα σας καλύψει τις πρακτικές σας ανάγκες με τις ηλεκτρικές ευκολίες του που περιλαμβάνουν τα πάντα (ηχοσύστημα, αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλιοροφή και πολλά άλλα), αλλά και τις αισθητικές, με την επιβλητική του εικόνα.
Όλα αυτά θα τα αποκτήσετε με σχεδόν €41.000, τιμή που τοποθετεί το Captiva ανάμεσα στα μεσαία και τα μεγάλα SUV σε ένα τμήμα της αγοράς με ελάχιστες παρόμοιες προτάσεις. Τα βέλη όμως έρχονται εκ των έσω, αφού αν δεν χρειάζεστε την 7θέσια διαρρύθμιση, το Opel Antara με τον ίδιο κινητήρα κοστίζει κατά τι λιγότερο...
 


Τι λέει το DRIVE
Ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από τη Chevrolet, που όμως έχει αναλογικά υψηλό κόστος κτήσης και χρήσης
Τεχνολογία
3.195 cc, 16V, 2 EEK, 6κύλινδρος σε V, 230 PS / 6.600 rpm, 30,3 kgm / 3.200 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 10,4”
Τελική: 193 km/h
Μέση κατανάλωση

14,2 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube