Τest: BMW M6 Competition Pack

Τest: BMW M6 Competition Pack

Θα μας κάψει ο Θεός.. Και δίκιο θα έχει. Αν η Μ6 μάς φαίνεται λίγη και θέλουμε Competition Pack…
Ό,τι κι αν πεις για τη Μ6 της BMW μοιάζει με κακό ανέκδοτο στη δεδομένη οικονομική συγκυρία. Ωστόσο, είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, με έναν εκπληκτικό V10 507 PS, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό M-Diff, ανθρακονημάτινη οροφή και διασκεδαστική συμπεριφορά.
Το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτόμουν είναι να τη βελτιώσω. Ωστόσο, το σκέφτηκε η ΒΜW, εφοδιάζοντάς την με το Competition Pack. Στη συγκεκριμένη έκδοση που ξεχωρίζει από τα νεύρα που διατρέχουν κατά μήκος το καπό στο κέντρο του, η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 12 mm εμπρός και 10 mm πίσω, οι ζάντες είναι πιο φαρδιές και φορούν λάστιχα Pirelli P Zero Corsa, ενώ έχει επαναπρογραμματιστεί ο εγκέφαλος που ελέγχει το ABS, το DTC (σύστημα δυναμικού ελέγχου της συμπεριφοράς) και το M-Diff με στόχο την πιο σπορ οδική συμπεριφορά.
Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που οδήγησα την «απλή» Μ6 και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να εντοπίσω κάποια σημαντική διαφορά στο τιμόνι της εφοδιασμένης με το Competition Pack. Σίγουρα υπάρχει, αλλά είναι πιο πολύ ποιοτική παρά ποσοτική, και για να την καταλάβεις θα πρέπει να τις οδηγήσεις τη μια μετά την άλλη. Διότι όπως και η απλή Μ6, έτσι και η «βελτιωμένη» οδηγείται πολύ γρήγορα, με ελαφρά υποστροφή στην είσοδο αν είσαι ευγενής με το γκάζι και απαλός στις κινήσεις του τιμονιού, ή αχαλίνωτη υπερστροφή ισχύος αν αποφασίσεις να αξιοποιήσεις τις ανεξάντλητες δυνατότητες του κινητήρα. Ο ήχος του οποίου εξακολουθεί να θυμίζει diesel στις χαμηλές στροφές και F1 στις υψηλές, ενώ το κιβώτιο –παρότι γρήγορο– μοιάζει ξεπερασμένο συγκριτικά με το M-DCT του διπλού συμπλέκτη που γνωρίσαμε στη Μ3.
Σε δημόσιο δρόμο είναι λίγο δύσκολο να αντιληφθείς αν αυτή η Μ6 μπορεί να πετύχει περισσότερα g στις στροφές από την απλή έκδοση. Τα όρια είναι έτσι κι αλλιώς υψηλά και η συμπεριφορά πέρα από αυτά διασκεδαστική, αν έχεις την εμπειρία και τις ικανότητες να αντεπεξέλθεις στις απαιτήσεις ενός μεγάλου coupe 1.800 kg και σχεδόν 510 PS. Η άνεση πάντως παραμένει κορυφαία, και σε συνδυασμό με την άριστη ηχομόνωση και την αψεγάδιαστη ποιότητα της καμπίνας τα μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο είναι πραγματική απόλαυση.



Τι λέει το DRIVE
Σε δουλειά να βρισκόμαστε. Αν το δεις ψυχρά, δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις για Competition Pack.
Τεχνολογία
4.999 cc, V10, 507 PS / 7.750 rpm, 53 kgm / 6.100 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 4,6”*
Τελική 250 km/h*
Κατανάλωση
14,8 lt/100 km*
* Εργοστασιακές
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube