Οδηγούμε: Renault Megane CC 1.4 TCe

Οδηγούμε: Renault Megane CC 1.4 TCe

Ξανά στα πράγματα. Το Megane CC επέστρεψε δριμύτερο με νέα εμφάνιση και μο-τέρ για να πρωταγωνιστήσει εκ νέου στην κατηγορία των coupe-cabrio.

Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται ποιο είναι το νόημα της ύπαρξης των coupe-cabrio σε μια γκάμα. Είναι βαριά, με ακριβή εξέλιξη, αμφιλεγόμενη εμ-φάνιση και μικρό χώρο για τους πίσω και τις αποσκευές. Παρόλα αυτά, το νέο Megane CC δεν σε κάνει να γκρινιάζεις. Πίσω θα βολευτούν δύο ενήλικες χωρίς να βγουν με καμπούρα. Το πορτμπαγκάζ με την ορο-φή ανοικτή είναι 211 λίτρα και με κλειστή 417. Η αυτούσια μεταφορά του ε-σωτερικού από τα υπόλοιπα Megane διασφαλίζει αξιόλογη ποιότητα κατασκευής. Ο διττός χαρακτήρας του Megane CC εξάπτει το ενδιαφέρον, όχι όμως και ο οδηγικός χαρακτήρας του. Είναι πιο βαρύ από ό,τι θα έπρεπε (1.500 kg) και αυτό φαίνεται στις πιεσμένες στροφές: Tο πλαίσιο φανερώνει τις αδυναμίες του και η μαλακή ανάρτηση θυσιάζει την αμεσότητα στις εντολές σου. Τα φρένα δεν έχουν καλή αίσθηση και το πεντάλ απαιτεί πολύ δύναμη. Ο κινητήρας 1.4 TCe των 130 ίππων με την πολιτισμένη λειτουργία συνεργάζεται απροβλημάτιστα με το μηχανικό κιβώτιο και δίνει πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 km/h σε 10,7 sec και τελική ταχύτητα 200 km/h.


Τι λέει το DRIVE
O turbo 1.4 TCe από μόνος του κάνει το Megane CC ελκυστική αγορά. Αν θέ-λεις κουπέ-κάμπριο και δεν ζητάς αυτοκίνητο-ξυράφι, τότε θα σε απασχολήσει
Τεχνολογία: 1.397 cc, i4, 16v, 2EEK, 130 PS/5.500 rpm, 19,4 kgm/2.250 rpm, χειροκίνητο 6 ταχυτήτων
Επιδόσεις: 0-100 σε 10,7” , τελική 200 km/h
Μέση κατανάλωση: 7,3 lt/100km
Εκπομπές CO2     169 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube