Οδηγούμε: Mitsubishi ASX 1.8 Di-D 4x2

Οδηγούμε: Mitsubishi ASX 1.8 Di-D 4x2

Όποιοι δεν συχνάζουν σε χιόνια και λάσπες ας κοιτάξουν την προσθιοκίνητη έκδοση του ASX με τον κορυφαίο turbodiesel.

Ένας διακόπτης λιγότερος στην κεντρική κονσόλα και μείον περίπου 3.000 ευρώ στην τιμή είναι οι διαφορές μεταξύ crossover και τετρακίνητου ASX με τον κινητήρα 1.8 turbodiesel. Κατά τα άλλα δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά μέσα έξω. Πρέπει να σκύψεις κάτω από το αυτοκίνητο για να δεις ότι απουσιάζει ο άξονας μετάδοσης για την κίνηση πίσω, προκειμένου να βεβαιωθείς ότι το συγκεκριμένο ASX δεν είναι 4x4. Τα ίδια ισχύουν και στην οδήγηση όσο ο ρυθμός είναι φυσιολογικός. Στρίβει με ακρίβεια, γέρνει λίγο, έχει άμεσο και ακριβές τιμόνι και γενικά συμπεριφέρεται όπως ένα καλοστημένο οικογενειακό αυτού του μεγέθους. Αν το παρακάνεις με την ταχύτητα στην είσοδο της στροφής, το ASX θέλει να υποστρέψει, αναγκάζοντας το ASC να επέμβει για να κλείσει την τροχιά του. Διαμάντι ο 1.8 Di-D, απλώνει τη δύναμη και τη ροπή του σε μεγάλο φάσμα στροφών με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 6,5-7,0 λίτρα/100 km.
Η ευρύχωρη καμπίνα και το πορτμπαγκάζ συντελούν ώστε το ASX να εκπληρώνει με το παραπάνω τα καθήκοντά του σαν μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο.


Τι λέει το DRIVE
Μια καλή εναλλακτική επιλογή στα μικρομεσαία. Ο κινητήρας 1.8 Di-D είναι σοβαρός λόγος για να μετακομίσεις στην περιφέρεια.
Τεχνολογία: 1.798 cc, 16v, 2EEK, turbo, μεταβλητός χρονισμός,  150 PS/4.000 rpm, 30,6 kgm/3.000 rpm, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Επιδόσεις: 0-100 σε 9,7”, τελική 200 km/h
Μέση κατανάλωση: 5,5 lt/100km
Εκπομπές CO2    145 gr/km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube