Οδηγούμε: Maserati GranCabrio Sport

Οδηγούμε: Maserati GranCabrio Sport

Sport κατ’ όνομα. Παραμένει σαγηνευτική και τώρα έγινε πλέον πιο χρηστική

Μας άρεσε η λεπτή σιλουέτα και ο εθιστικός ήχος του V8 της GranCabrio, αλλά οδηγικά δεν εκπλήρωνε την ηχητική και οπτική γοητεία της. Η Maserati διατείνεται ότι το πέτυχε με τη νέα σπορ έκδοση της.
Η Sport υπέστη βελτιώσει στο τιμόνι και 15% πιο σφιχτή ανάρτηση για να γέρνει λιγότερο και να κάνει την GranCabrio ταχύτερη στις στροφές. Οι βελτιώσει περιέλαβαν νέα μαύρη γρίλια στη μάσκα, πιο προτεταμένα μαρσπιέ, πιο ηχηρές οβάλ εξατμίσεις και 20άρες ανθρακί ζάντες.
Η ισχύς από το 4.7 V8 ανέβηκε στα 450 PS που εκτοξεύουν τους δύο τόνους από μέταλλο και φίνο δέρμα από τα 0 στα 100 km/h σε 5,2”.
To κράτημα έγινε αδιαμφισβήτητα ακριβέστερο και η Sport νιώθει πιο ζωντανή από το στάνταρ μοντέλο. Εν τούτοις, η κύλιση δεν είναι κορυφαία, ειδικά με την οροφή κατεβασμένη: Λακκούβες και ανωμαλίες μεταδίδουν πάρα πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι και στην καμπίνα.
Η Sport είναι περισσότερο ένα υπέροχος δρομέας μεγάλων αποστάσεων, όπου θα βρίσκει πάντοτε ομαλή άσφαλτο. Αλλά θα πρέπει να πακετάρεις τα μπαγκάζια σου με φειδώ. Η ηλεκτρική κουκούλα και τα ρολμπάρ αφήνουν μόλις 173 lt για τις αποσκευές σου.


Τι λέει το DRIVE
Η πιο δυνατή και πιο συνεκτική έκδοση ενός από τα πιο σέξι αυτοκίνητα του κόσμου
Τεχνολογία 4.691 cc, V8, 32v, 2x2 ΕΕΚ, ψεκασμός, 450 PS/7.000 rpm, 52,0 kgm/4.750 rpm, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 5,2”, τελική 285 km/h
Μέση κατανάλωση 14,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 337 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube