Οδηγούμε: Honda Jazz Hybrid

Οδηγούμε: Honda Jazz Hybrid

Καλύτερο από το βενζινοκίνητο αλλά κι από τα μικρά ευρωπαϊκά diesel. Μπορεί το Jazz να είναι το τρίτο υβριδικό Honda μέσα σε τρία χρόνια, όμως είναι το πρώτο που σχεδιάστηκε εξαρχής ως υβριδικό.

Γι’ αυτό ο κινητήρας και το σύστημα ΙΜΑ είναι τόσο καλά χωροθετημένα κάτω από το καπό και γι’ αυτό η ογκώδης μπαταρία και η μονάδα ελέγχου IPU χωρούν τόσο άνετα κάτω από το δάπεδο που δεν θυσιάζεται καθόλου χώρος στην καμπίνα ή στο πορτμπαγκάζ.
Για να ισοφαρίζει το Jazz τα 4,4 lt/100km του πιο αεροδυναμικού Insight, έχουν αλλάξει τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και έχουν προστεθεί ποδιές στο κάτω μέρος. Επιπλέον έχει μειωθεί το βάρος κατά 70 kg σε σχέση με το (βασισμένο στο Jazz) Insight, και έχουν τοποθετηθεί λάστιχα χαμηλής αντίστασης. Πολλή δουλειά έχει γίνει επίσης για τη μείωση των θορύβων και κραδασμών, και τη βελτίωση της άνεσης.
Στο δρόμο η διαφορά είναι ολοφάνερη. Το υβριδικό Jazz είναι πάνω από 2” ταχύτερο στα 0-100 από το βενζινοκίνητο και αποδίδει την ισχύ του πιο ομαλά κι αθόρυβα. Η ανάρτησή του είναι σαφώς πιο άνετη από του Insight και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης έχει πιο σωστό βάρος και καλύτερη αίσθηση. Αν προσθέσουμε σ’ αυτά την εξαιρετική οικονομία του, το Jazz Hybrid έχει όλα τα προσόντα για να συναγωνιστεί τα καλύτερα μικρά ευρωπαϊκά diesel.

Τι λέει το DRIVE
Πιο γρήγορο από το βενζινοκίνητο, πιο άνετο κι αθόρυβο, πολύ πιο οικονομικό και «πράσινο». Μένει να δούμε την τιμή του.   
Τεχνολογία
1.339 cc, I4 βενζίνης 88 PS συν ηλεκτρικό μοτέρ 14 PS. Συνδυαστική ισχύς 98 PS και ροπή 17 kgm. Αυτόματη μετάδοση CVT.
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 10,0”, τελική 160 km/h
Μέση κατανάλωση 4,4 lt/100km
Εκπομπές CO2
104 gr/km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube