Οδηγούμε: Alfa Romeo MiTo TCT

Οδηγούμε: Alfa Romeo MiTo TCT

Χρόνια τώρα το γκρουπ VW αλωνίζει χωρίς αντίπαλο στα κιβώτια δι-πλού συμπλέκτη. Οι Ιταλοί λένε basta και η Alfa Romeo αντεπιτίθεται με τη MiTo TCT

Το Fiat Powertrain Technologies) εξέλιξε το ολοκαίνουργιο κιβώτιο διπλού συ-μπλέκτη TCT (Twin Clutch Transmission) ξηρού τύπου. Με έξι ταχύτητες και μελλοντικά και με επτά, μπορεί να τοποθετηθεί σε κινητήρες που αποδίδουν ροπή μέχρι και 35,7 kgm. Στην εξέλιξή του του συνέβαλαν επίσης οι εταιρείες LUK, Magneti Marelli και Borg Warner.
Ο όμιλος Fiat επέλεξε την Alfa Romeo MiTo για να λανσάρει το νέο κιβώτιο που οδηγήσαμε στο Μιλάνο. Το TCT αποδείχθηκε ταχύ και εξαιρετικά ομαλό στις αλλαγές του. Μάλιστα σε συνδυασμό με το D.N.A. προσαρμόζει τη λειτουργία του αναλόγως με το οδηγικό στιλ που υιοθετείς. Οι Ιταλοί φρόντισαν να τονί-σουν τo «χειροκίνητη αντίληψη» του TCT, καθώς στην αυτόματη λειτουργία, στις κατωφέρειες και με το άφημα του γκαζιού δεν αλλάζει ταχύτητα αλλά τη διατηρεί προκειμένου να έχεις φρένο-κινητήρα. Στη χειροκίνητη λειτουργία, εί-τε από τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι είτε από το λεβιέ, η ταχύητα διατη-ρείται στον κόφτη, με το κιβώτιο να περιμένει την εντολή του οδηγού. Μειονε-κτήματα εντοπίσαμε στη συνεργασία με το Start-Stop, που αποδείχνεται αργή, όπως και η απόκριση στο kickdown.

[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Σε κανονικό ρυθμό οδήγησης το TCT είναι εξαιρετικό. Αν οδηγήσετε γρήγορα, τότε δεν ακολουθεί πάντα το ρυθμό, αλλά και πάλι, η χειροκίνητη λειτουργία σώζει την κατάσταση
Τεχνολογία: 1.368 cc, i4 με με τεχνολογία MultiAir και turbo 135PS/5.000 rpm, 23,4 kgm/1.750 rpm, Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Επιδόσεις: 0-100 σε 8,2”, τελική 208 km/h
Μέση κατανάλωση: 7,1 lt/100km
Εκπομπές CO2    126 gr/km
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube