Οδηγούμε: Abarth 500C

Οδηγούμε: Abarth 500C

Το ακριβότερο μοντέλο της Abarth είναι και το πρώτο που φτιάχνεται έχοντας ξεκάθαρο στόχο το γυναικείο κοινό.

Το Abarth 500C δεν είναι απλώς η ανοιχτή έκδοση του γνώριμου Abarth 500. Συνοδεύεται από σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη και στον εξοπλισμό, ικανές να του αλλάξουν εντελώς χαρακτήρα για να προσελκύσουν ένα τελείως διαφορετικό κοινό. Μετά τον ενθουσιώδη οδηγό, στο στόχαστρο της Abarth μπαίνει η γυναίκα που είναι διατεθειμένη να πληρώσει κατιτίς παραπάνω για ένα στιλάτο και ξεχωριστό μοντέλο.

Ανοιχτό και διαφορετικό
Εμφανισιακά, είναι ένα Abarth 500 με την οροφή του Fiat 500C. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η δυνατότητα επιλογής δίχρωμου αμαξώματος «bicolore» και οι νέας σχεδίασης ζάντες 16”. Στο εσωτερικό, η σημαντικότερη διαφορά από το κλειστό είναι η έλλειψη επιλογέα ταχυτήτων. Τη θέση του έχουν πάρει τα πλήκτρα χειρισμού του κιβωτίου ΜΤΑ 5 σχέσεων, το οποίο στην αυτόματη λειτουργία κρατάει την κάθε σχέση περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται για χαλαρές μετακινήσεις. Το μεγαλύτερο «μείον» του είναι ότι για ομαλές αλλαγές πρέπει να σηκώνεις το πόδι από το γκάζι. Αυτό γίνεται πολύ πιο εύκολα στη χειροκίνητη λειτουργία, όπου οι αλλαγές γίνονται αποκλειστικά από τα paddles πίσω από το τιμόνι.
Ο κινητήρας έχει κερδίσει πέντε αλογάκια (140 PS), αλλά δεν είναι τεχνολογίας MultiAir, η οποία θα βρει το δρόμο για τα 500 σε 12-18 μήνες από σήμερα. Οι αλλαγές σε αμορτισέρ και ελατήρια εξασφαλίζουν υψηλότερο επίπεδο άνεσης σε σχέση με το κλειστό Abarth 500. Οι κλίσεις είναι αναπόφευκτα μεγαλύτερες και η αντίδραση του πλαισίου στις εντολές του τιμονιού πιο ήπιες. Στην πίστα σίγουρα φαίνεται λιγότερο σπορ από το κλειστό, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να κινηθεί το ίδιο γρήγορα στο δρόμο, όταν στο παιχνίδι θα μπουν ατέλειες του οδοστρώματος.
Με τιμή στα €22.250, το Abarth 500C δεν φαίνεται φτηνό. Όμως είναι φτηνότερο ακόμα και από το βασικό Mini Cabrio, έχοντας πολύ ισχυρότερο κινητήρα και πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό από εκείνο, ο οποίος περιλαμβάνει επτά αερόσακους, δερμάτινο σαλόνι και φώτα xenon. Έτσι δεν είναι να απορείς αν όλο και περισσότεροι αγοραστές, και δη γένους θηλυκού, επισκέπτονται τις εκθέσεις της Abarth.

Τι λέει το DRIVE
Περισσότερο ακριβό γκάτζετ και λιγότερο σπορ κατασκευή, απευθύνεται σε όσους θέλουν τα πάντα σε μικρή συσκευασία και πληρώνουν γι’ αυτό
Τεχνολογία:
1.368 cc, Ι4, 16V, 140 PS/5.000 rpm, 21,0 kgm/2.000 rpm
Επιδόσεις:
0-100 km/h 8,1”, τελική 205 km/h
Μέση κατανάλωση:
6,5 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube