Nissan Micra 1.2 CVT Facelift

Nissan Micra 1.2 CVT Facelift

Με το κιβώτιο CVT, το ανανεωμένο Micra υποδύεται άριστα το ρόλο του προσιτού και ανεκτίμητα αγχολυτικού εργαλείου για την πόλη.

Η νέα μάσκα που έχει ευθυγραμμιστεί με την γραμμή των υπόλοιπων Nissan και οι βελτιώσεις στα πλαστικά της καμπίνας, δεν άλλαξαν ουσιαστικά το Micra.

Με μήκος 3,83 και κύκλο στροφής 9,3 m, το Micra αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο. Κάτω από το καπό λειτουργεί χωρίς πολύ θόρυβο ο καλύτερος ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας της αγοράς. Στο πάτημα του γκαζιού αντιδρά με τσαμπουκά που καλύπτει την έλλειψη ροπής στα χαμηλά, ενώ πιο ψηλά η ευστροφία δημιουργεί μια ευχάριστη ψευδαίσθηση σβέλτης επιτάχυνσης.

Με απόλυτα νούμερα είναι απλώς ικανοποιητικό: 0-100 km/h σε 15,3 sec, 80-110 km/h σε 8,3 και τελική 161 km/h. Το κιβώτιο CVT λειτουργεί ακριβώς όπως πρέπει ανάλογα με το πόσο πιέζεις το δεξί πεντάλ: Μακρύ βήμα όταν ρολάρεις, κοντό μόλις ζητήσεις επιτάχυνση. Η μετάβαση γίνεται γρήγορα ειδικά εάν πατήσεις το κουμπί Sport. Εάν βέβαια το βρεις, αφού είναι σχεδόν κρυμμένο επάνω στο λεβιέ.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πλέον καλύτερη και τώρα το αμάξωμα αναπηδά λιγότερο στις ανωμαλίες. Η πρόσφυση πάντως είναι και πάλι μέτρια με τα στενά λάστιχα να βάζουν το όριο στο στρίψιμο και το φρενάρισμα.

Αναβάθμιση
Τα πιο σκουρόχρωμα πλαστικά έχουν τονώσει την εικόνα του ταμπλό, έστω κι εάν παραμένουν μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα. Τριγμούς πάντως δεν ακούς. Αυτό που ακούς είναι αρκετό θόρυβο κύλισης καθότι η ηχομόνωση είναι μέτρια. Η ευκολία οδήγησης πάντως είναι πιο σημαντική, όπως και η πολύ καλή ορατότητα.

Τελικά το Micra το εκτιμάς διότι είναι ευθύ: Ένα προσιτό μικρό, φτιαγμένο για την πόλη. Οι εκδόσεις CVT ξεκινούν από τα 11.000 ευρώ (με απόσυρση και προσφορά), με στάνταρ έξι αερόσακους, ESP και τις βασικές ευκολίες. Το κιβώτιο δικαιολογεί εύκολα το έξτρα χιλιάρικο, αφού απογειώνει την άνεση χωρίς να ανεβάζει την κατανάλωση ούτε 10%.

Τι λέει το DRIVE
Με αναβαθμισμένη καμπίνα και νέα μάσκα, το Micra παραμένει θιασώτης της ευκολίας στην πόλη. Γι’ αυτό και πρέπει να το αγοράσεις με αυτό το κιβώτιο.
Τιμή € 11.000 (με απόσυρση και προσφορά)
Τεχνολογία 1.198 cc, i3, 4v, 2 ΕΕΚ, ψεκασμός, 80 PS/6.000 rpm, 11,2 kgm/4.000 rpm, κιβώτιο CVT
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 15,3”
0-120 km/h 22,9”
0-140 km/h 38,6”
0-400 m 20,0”
0-1.000 m 36,8”
30-50 km/h (kickdown) 2,3”
80-110 km/h (kickdown) 8,3”
110-140 km/h (kickdown) 18,8”
Τελική ταχύτητα 161 km/h
100-0 km/h 56,2 m
Μέση κατανάλωση 6,7 lt/100 km
Εκπομπές CO2 125 gr/km
Διαστάσεις 3.825 x 1.665 x 1.520 mm
Βάρος 1.000 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube