Νέο Honda Jazz 1.4

Νέο Honda Jazz 1.4

Το πολυτάλαντο μικρό της Honda δέχθηκε μια μικρή ανανέωση και ξανά-λανσάρεται στην ελληνική αγορά, με χαμηλότερη τιμή και σκοπό να κάνει την κατηγορία των σουπερμίνι να χορέψει στο ρυθμό του.

Το Jazz, ανανεωμένο, διατίθεται αποκλειστικά με το βενζινοκινητήρα 1.4 και είναι πλέον πιο φθηνό απ’ ό,τι με τον 1.2, αλλά και με πλουσιότερο εξοπλισμό. Κατά τα λοιπά δεν έχει ουσιαστικές αλλαγές, πέρα από μικρές αισθητικές επεμβάσεις μέσα - έξω.

Με 1.400 cc καλύτερα
Το 1.400άρι μοτέρ αποδίδει 99 ίππους και ροπή 12,9 kgm, δίνοντας στο Jazz επιδόσεις που το κατατάσσουν στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ως αντιστάθμισμα, ο κινητήρας αυτός έχει πολύ καλή ποιότητα λειτουργίας και δε γίνεται ποτέ ενοχλητικός, παρά τη μέτρια ηχομόνωση της καμπίνας. Συνδυάζεται δε με ένα εξαιρετικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, με ακριβή λεβιές, μικρές διαδρομές και απροβλημάτιστο κούμπωμα.

Τα φρένα, φαινομενικά δυνατά, πετυχαίνουν επιβράδυνση στο μέσο όρο της κατηγορίας, με το προοδευτικό πεντάλ να είναι λίγο απότομο στην αρχή της διαδρομής του. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, δεν κουράζει ακόμη και σε διαρκή κίνηση στην πόλη, και είναι ακριβές στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση με την ήσυχη λειτουργία αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, αν και παραείναι ενδοτική, αφήνοντας το Jazz να γέρνει στις στροφές.

Παραδίδονται μαθήματα
Στο φρεσκαρισμένο εσωτερικό, τα πλαστικά στο ταμπλό έχουν πλέον την ίδια σκούρα απόχρωση. Χωροταξικά τα πράγματα είναι όπως τα γνωρίζαμε, με την καμπίνα να είναι εξαιρετικά ευρύχωρη και την εκμετάλλευση χώρων σημείο αναφοράς ακόμα και για μεγαλύτερες κατηγορίες.

Σημαντική η απουσία τούνελ πίσω που ευνοεί και τη φιλοξενία τρίτου επιβάτη.
Οι εμπρός επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολλές θήκες για μικροπράγματα και ποτηροθήκες. Εργονομικά, ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί καθώς τα κουμπιά είναι μεγάλα και σε κοντινή απόσταση.  Η μέση κατανάλωσή του ανέρχεται στα 8,3 λίτρα/100 km.


Τι λέει το DRIVE
Ολοκληρωμένη πρόταση. Σε αυτά τα χρήματα αγοράζοντας το Jazz αγοράζετε περισσότερο αυτοκίνητο. Μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες ακόμη και μιας 4μελούς οικογένειας
Τεχνολογία 1.399 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, πολλαπλός ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, 99 PS/6.000 rpm, 12,9 kgm/3.800 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 11,2”, τελική 182 km/h
Μέση κατανάλωση 8,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 126 gr/km
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube