Δοκιμάζουμε: Suzuki Splash 1.2 GLS

Δοκιμάζουμε: Suzuki Splash 1.2 GLS

Η Suzuki δίνει λύσεις στις αστικές απαιτήσεις με ένα μοντέλο μικρότερο και πρακτικότερο απ’ το Swift, που κάνει... μούσκεμα τον ανταγωνισμό.

Φυσικά και δεν ανακάλυψαν την Αμερική στη Suzuki. Πήραν το πάτωμα του Swift και μοιράζοντας γνώση και πόρους με την GM (για δεύτερη φορά, μετά τα Wagon-R και Agila του 2000), έφτιαξαν τα «δίδυμα» Splash και Agila. Όμως στην περίπτωση του πρώτου, το όνομα αντικατοπτρίζει πλήρως και την πρώτη εικόνα ενός μικρού και φουριόζικου μαμουνιού που όχι μόνο κινείται γρήγορα εντός πόλης και χωράει σχεδόν παντού, αλλά διαθέτει και πολυμορφικό χαρακτήρα! Πάμε όμως απ’ την αρχή για να τα δούμε ένα ένα. Ο τετρακύλινδρος 1,2 βγάζει 86 αλογάκια και 11,6 kgm ροπή, υπεραρκετά για να δώσουν φόρα στα 1.050 κιλά του Splash. Δεν ξέρει όμως μόνο να τρέχει. Ξέρει και να κρατάει, αλλά και να εξασφαλίζει ευχάριστες εμπειρίες στον οδηγό του που μπορεί να τσιμπήσει το γκαζάκι χωρίς να φοβάται. Ικανοποιητικό ζύγισμα, καλό τιμόνι και ακόμα καλύτερο κιβώτιο είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας.

Μπάμπουσκα!

Παρότι κοιτώντας το εξωτερικά σε τραβάει, ο σχεδιασμός του δύσκολα μαρτυρά τους εσωτερικούς του χώρους. Τέσσερις ενήλικες ταξιδεύουν άνετα αλλά βέβαια χωρίς να κουβαλούν και πολλά μπαγκάζια. Αν θέλετε να φορτώσετε το νοικοκυριό μπορείτε απλά να μειώσετε την παρέα, αφού αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα δημιουργείται επιπλέον χώρος φόρτωσης (από τα 225 lt πάμε στα 660!) ενώ υπάρχουν και αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα. Ο οδηγός δύσκολα θα απολαύσει την αρκετά υπερυψωμένη θέση του, αλλά αποζημιώνεται από την πολύ καλή ορατότητα που δίνουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και οι ευμεγέθεις εξωτερικοί καθρέφτες. Όσο για τη θέα μπροστά του, είναι σίγουρα ιδιαίτερη με τον πίνακα οργάνων ν’ αποτελείται από ένα μεγάλο ταχύμετρο, το οποίο συμπεριλαμβάνει στο κάτω μέρος του οθόνη υγρών κρυστάλλων. Το στροφόμετρο είναι σε διαφορετικό όργανο, τοποθετημένο ανεξάρτητα, πάνω δεξιά απ’ το τιμόνι – κι αν αυτό συνηθίζεται, ο ήχος των φλας γίνεται τουλάχιστον... εκνευριστικός. Αποτελεί όμως πταίσμα στο γενικό ευχάριστο, λειτουργικό και αποδοτικό σύνολο που  περιλαμβάνει μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους (με διακόπτη απενεργοποίησης για του συνοδηγού), ABS με υποβοήθηση φρεναρίσματος (EBA), τιμόνι και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενα σε ύψος, ράδιο-CD με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και –ουφ, τελειώνω– κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.


Τι λέει το DRIVE
Μικρό, ευχάριστο και πρακτικό. Μια χαρά πακέτο για την καθημερινή δοκιμασία σας στους δρόμους της πόλης
Τεχνολογία1.242 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 86 PS / 5.500 rpm, 11.6 kgm / 4.000 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 12,5’’, Τελική 175 km/h
Μέση κατανάλωση 7,7 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube