Δοκιμάζουμε: Peugeot 5008 1.6 THP

Δοκιμάζουμε: Peugeot 5008 1.6 THP

Ο εξαιρετικός κινητήρας και το πολύ πρακτικό αμάξωμα χτυπάνε καμπανάκι στον ανταγωνισμό. Από το 308 SW και το 3008 της Peugeot σίγουρα δε μπορείς να πεις ότι λείπει η πρακτικότητα. Αυτό που έλειπε, ήταν ένα κλασικό μεσαίο πολυμορφικό, κενό το οποίο κάλυψε το 5008.

Γαλλική σχολή
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι όσο μαλακή χρειάζεται για να απορροφά τις ανωμαλίες και όσο σφιχτή πρέπει για να μη χάνει τον έλεγχο του αμαξώματος. Στις στροφές η κλίση γίνεται μεν αισθητή, ποτέ όμως δεν επηρεάζει το κράτημα. Επιπλέον το ESP επεμβαίνει αποτελεσματικά και διακριτικά όταν χρειάζεται.
Το τιμόνι είναι ελαφρύ και δεν κουράζει στην πόλη, ενώ πληροφορεί ικανοποιητικά για την πρόσφυση των εμπρός τροχών.
Δυνατό χαρτί του 5008 1.6 THP είναι ο κινητήρας, με γραμμικό και δυνατό τράβηγμα πριν από τις 2.000 rpm μέχρι και τον κόφτη, δίνοντας τις καλύτερες επιδόσεις που υπάρχουν σε MPV αυτής της τιμής. Το μοτέρ βοηθά και το 6άρι κιβώτιο με τη σωστή κλιμάκωση και τον ακριβή αλλά όχι πολύ μαλακό λεβιέ.
Στον ανοιχτό δρόμο το 5008 ταξιδεύει γρήγορα και άνετα. Μόνο μετά τα 130 km/h ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αντιληπτός στην καμπίνα.

Περάστε κόσμε
Το ταμπλό του 5008 προέρχεται από το 3008, κάτι που σημαίνει όμορφη σχεδίαση και μαλακό πλαστικό στο επάνω μέρος. Ακόπμα σημαίνει πάρα πολλές θήκες για τα καθημερινά μικροπράγματα. Γι’ αυτό και είναι ακατανόητη η απουσία ποτηροθήκης στο εμπρός μέρος της καμπίνας. Μέχρι και πέντε μεγαλόσωμοι ενήλικες θα βολευτούν με άνεση, ενώ τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα της δεύτερης σειράς σύρονται και έχουν πλάτη με ρυθμιζόμενη κλίση. Τα καθίσματα της 3ης σειράς βέβαια δεν είναι εξίσου άνετα και επιβάτες με κανονικό ανάστημα θα χωρέσουν οριακά, κυρίως σε ύψος.
Το πορτμπαγκάζ στην 5θέσια διαμόρφωση είναι τεράστιο: Μεταξύ 578 με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων τέρμα πίσω, και 679 λίτρων όταν συρθούν τέρμα εμπρός.
Καλύτερη θα μπορούσε να είναι η εργονομία. Πολύ θετικά σχόλια αποσπούν ωστόσο η θέση οδήγησης που δεν διαφέρει σημαντικά από ενός κλασικού επιβατικού και η ορατότητα για τα δεδομένα των πολυμορφικών.
Τα 24.750 ευρώ της βασικής έκδοσης Premium συνοδεύονται από πλούσιο εξοπλισμό. Απόλυτα λογικά είναι τα 12,2 λίτρα/100 km που χρειάζεται ο 1.600άρης κινητήρας, τιμή που με προσεκτική οδήγηση μπορεί να πέσει σημαντικά.

Τι λέει το DRIVE
Βασιζόμενο στον εξαιρετικό κινητήρα, την πολύ μεγάλη καμπίνα του και τη σωστή τιμή, το 5008 κερδίζει το στέμμα των μεσαίων πολυμορφικών.
Τεχνολογία 1.898cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16v, με twin scroll turbo και άμεσο ψεκασμό 156 PS/5.600 rpm, 24,5 kgm/1.400 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h 9,3”, τελική ταχύτητα 195 km/h
Μέση κατανάλωση 12,2 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube