Δοκιμάζουμε: Peugeot 207 Rallye 6speed

Δοκιμάζουμε: Peugeot 207 Rallye 6speed

Το νέο κιβώτιο και ο βελτιωμένος κινητήρας είναι τα απαραίτητα εφόδια για την επιβίωση του 207 Rallye στη δύσκολη κατηγορία των μικρών GTi

Σπάνια η εναρμόνιση με αυστηρότερους κανονισμούς ρύπων ευνοεί την απόδοση ενός κινητήρα. Στην περίπτωση του 207 Rallye συνέβη αυτό ακριβώς. Τοποθετήθηκε η αναβαθμισμένη έκδοση του 1.6 ΤΗΡ που γνωρίσαμε στο Citroen DS3, με 156 PS (αντί 150) και προδιαγραφές Euro 5. Το ανανεωμένο Rallye είναι παράλληλα το πρώτο 207 με κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Μετάλλαξη
Στην πράξη διαπιστώνεις την καλύτερη λειτουργία του νέου κινητήρα ήδη από τις χαμηλές στροφές. Δε δυσανασχετεί ούτε όταν ρολάρεις με μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν και τις στροφές στο ραλαντί. Κολακεύεται μάλιστα από την πιο κλειστή κλιμάκωση του κιβωτίου κι έτσι οι επιδόσεις είναι πολύ ευνοημένες. Για το 0-100 km/h απαιτούνται πλέον 7,7” (από 8,4”) και για το 400άρι 15,7” (από 16,2”). Η μεγαλύτερη βελτίωση όμως παρατηρείται, αναμενόμενα, στις ρεπρίζ. Το 80-110 km/h με 3η έπεσε από τα 4,2” στα 3,5”, ενώ με 4η και 5η από τα 5,2” και 6,5” στα 4,2” και 5,3”, αντίστοιχα.
Στο δρόμο το 207 Rallye χαρακτηρίζεται από άμεσο τιμόνι, πολύ ακριβές και υπάκουο μπροστινό, μικρή κλίση και προβλέψιμη συμπεριφορά του πίσω μέρους. Το ESP πρακτικά δεν απενεργοποιείται (μόνο έως τα 50 km/h) περιορίζοντας την ευχαρίστηση που θα μπορούσες να αντλήσεις. Το κιβώτιο έχει σαφώς καλύτερη αίσθηση αλλά, περιέργως, δεν είναι σαφές και εύχρηστο όσο το 6άρι του RCZ. Η αποστολή του 207 Rallye είναι δύσκολη, αφού καλείται να αντιμετωπίσει μοντέλα που στα 156 άλογά του απαντάνε με 180 και στο 6άρι κιβώτιο με 7άρι DSG.


Τι λέει το DRIVE
Οι αλλαγές το έκαναν καλύτερο παντού, ενώ η τιμή παραμένει από τις χαμηλότερες της κατηγορίας
Τεχνολογία 1.598 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 156 PS/6.000 rpm, 24,5 kgm/1.400 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 6,6”
Μέση κατανάλωση 10,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 159 gr/km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube