Δοκιμάζουμε: Mitsubishi Lancer Sportback 1.8

Δοκιμάζουμε: Mitsubishi Lancer Sportback 1.8

Με όπλα του τους μεγάλους χώρους και τον δυνατό 1.800άρη κινητήρα, η έκδοση Sportback του Lancer κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά.

Οι ιθύνοντες της Mitsubishi, βλέποντας πως ένα σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων της κατηγορίας των μικρομεσαίων μοντέλων αφορούν τις εκδόσεις hatchback, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία νέα έκδοση του Lancer. Σωστά σκεπτόμενοι οι Ιάπωνες, δεν πρόσθεσαν απλώς μια πέμπτη πόρτα αλλά προχώρησαν και σε πιο ουσιαστικές διαφοροποιήσεις.

Top Gun
Εξωτερικά το νέο Lancer Sportback ακολουθεί μία διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με τη sedan έκδοση, που χαρακτηρίζεται από την έντονη κλίση της πίσω κολόνας, τη μεγάλη αεροτομή στην οροφή και τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα. Το εμπρός μέρος έχει διατηρήσει την ίδια σχεδίαση με τη sedan έκδοση, εμπνευσμένη από το μαχητικό αεροσκάφος F2 της Mitsubishi. Στο «πιλοτήριο» του Lancer θα βολευτούν άνετα τέσσερα άτομα, ενώ ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει τη σωστή θέση οδήγησης. Ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει με τα 233 λίτρα, ωστόσο διαθέτει μεγάλο άνοιγμα λόγω της πέμπτης πόρτας και με τη δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.245 λίτρα. Στο εσωτερικό υπάρχει μία αίσθηση ποιότητας που πηγάζει όχι τόσο από τα υλικά κατασκευής, όσο από τη συναρμογή των επιμέρους κομματιών. Όλα δείχνουν δεμένα μεταξύ τους και διάφοροι μικροτριγμοί από την καμπίνα λάμπουν διά της απουσίας τους, ακόμα και στην έκδοση δοκιμής μας που ήταν εφοδιασμένη με ζάντες αλουμινίου 18” και σπορ ανάρτηση. Την ίδια αίσθηση αποκομίζει και ο οδηγός κάνοντας χιλιόμετρα με το Lancer Sportback, κάτι που οφείλεται στην εξαιρετική ακαμψία του πλαισίου. Ο δυνατός 1.800άρης κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων (εισαγωγής και εξαγωγής) αποδίδει 143 ίππους με 18,1 kgm ροπή και κινεί αξιοπρεπώς το Sportback. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε 9,9” με το 400άρι να ολοκληρώνεται σε 17,1” και με ταχύτητα εξόδου 133 km/h. Το κιβώτιο είναι τυπικά ιαπωνικό σε αίσθηση, με λογικές διαδρομές του επιλογέα και σαφή αίσθηση στην αλλαγή των ταχυτήτων. Το ίδιο δεν ισχύει για το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση, που δεν πληροφορεί επαρκώς τον οδηγό για το τι κάνουν οι εμπρός τροχοί. Τα φρένα αποδείχτηκαν μέτρια και χρειάστηκαν κάτι παραπάνω από 41 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το Sportback από τα 100 km/h.


Τι λέει το DRIVE
Δυναμική εμφάνιση, μεγάλοι χώροι και δυνατός κινητήρας συνθέτουν το νέο Lancer Sportback. Αντίτιμο η ελαφρώς τσιμπημένη τιμή του
Τεχνολογία 1.798 cc, 143 PS / 6.000 rpm, 18,1 kgm / 4.250 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 9,9’’, Τελική: 196 km/h
Μέση κατανάλωση 8,1 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube