Δοκιμάζουμε: Infiniti G37X

Δοκιμάζουμε: Infiniti G37X

Αν σας ζητούσε κάποιος να πείτε στα γρήγορα δυο τρία σπορ τετρακίνητα sedan, το G37X μάλλον δεν θα ήταν ανάμεσά τους. Γι’ αυτό ακριβώς, είναι ειδική περίπτωση.

Μην αισθάνεστε άβολα αν δεν γνωρίζατε μέχρι χθες την ύπαρξη του G37X, η Infiniti έκανε πολύ πρόσφατα ντεμπούτο στην Ευρώπη.

Το sedan G37 είναι ένα μοντέλο που με μήκος 4.770 mm, πλάτος 1.770 και ύψος 1.450, είναι λίγο μεγαλύτερο των Audi A4, BMW Σειράς 3 και Mercedes-Benz C-Class. Συνδυάζοντας τις επιδόσεις και τον σπορ χαρακτήρα με ποιότητα, πολυτέλεια και κύρος, επιχειρεί να αμφισβητήσει το κατεστημένο τους.

Κάτω από το μακρύ καπό και κατά το ήμισυ πίσω από τον νοητό άξονα των εμπρός τροχών για καλύτερη κατανομή βάρους βρυχάται ένας υπερσύγχρονος κινητήρας V6 3,7 λίτρων που αποδίδει 320 ίππους και συνεργάζεται άψογα με το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης της έκδοσης με τον κωδικό Χ που οδηγήσαμε.

Η ισχύς μεταδίδεται κανονικά στους πίσω τροχούς και όταν υπάρξει ανάγκη εμπλέκονται και οι εμπρός σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει και το 50%. Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ γρήγορα και ομαλά εξασφαλίζοντας άφθονη πρόσφυση ακόμα και σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα. Συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο το οποίο είναι πολύ γρήγορο και ευπροσάρμοστο κάθε φορά στις οδηγικές απαιτήσεις, αλλά θα μπορούσε να είναι πιο ομαλό.

Πιο σπορ από πολυτελές
Τα 0-100 km/h διαρκούν μόνο 6,2”, ενώ ανάλογα γρήγορες είναι και οι εν κινήσει επιταχύνσεις (80-110 σε 3,2”), τιμές που δεν θα αδικούσαν αμιγώς σπορ κατασκευές. Το ακόμα καλύτερο είναι ότι η ταχύτητα του G37 διατηρείται και στις στροφές, όπου η τετρακίνηση σε συνεργασία με το στιβαρό πλαίσιο και την καλορυθμισμένη ανάρτηση εξασφαλίζουν ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο και εξαιρετικό κράτημα. Επιπλέον, το τιμόνι έχει σωστό βάρος και πολύ καλή αίσθηση, τα φρένα είναι πανίσχυρα (110-0 km/h σε 44,2 m!) και με άριστη αίσθηση στο πεντάλ, ενώ στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει με εντυπωσιακή σταθερότητα και ησυχία στην καμπίνα του.

Στην καμπίνα με τη συντηρητική σχεδίαση, τις εντυπώσεις τις κερδίζουν τα προσεγμένα –στην πλειονότητά τους– υλικά και η άριστη συναρμογή. Από την άλλη, η εργονομία της κεντρικής κονσόλας και η ορατότητα προς τα πίσω δεν διεκδικούν δάφνες, ενώ οι χώροι για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές είναι οριακά επαρκείς.

Ταμπού
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Infiniti είναι η καταγωγή του και το γεγονός ότι ο πελάτης της κατηγορίας επιλέγει γερμανικά με κλειστά μάτια. Κρίνοντάς το ως ένα πολυτελές σπορ sedan, το εκτιμήσαμε περισσότερο για τη σπορ πτυχή του χαρακτήρα του, παρά για την πολυτελή.


Τι λέει το DRIVE
Ενδιαφέρον ως σπορ αυτοκίνητο αλλά όχι όσο premium χρειάζεται για να διεκδικήσει την κορυφή της κατηγορίας
Τεχνολογία V6, 3.696 cc, 320 PS / 7.000 rpm, 36,7 kgm / 5.200 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 6,2”, τελική 240 km/h
Μέση κατανάλωση 15,3 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube