Δοκιμάζουμε: Daihatsu Charade 1.3

Δοκιμάζουμε: Daihatsu Charade 1.3

Διδυμάκι: Εκ πρώτης όψεως, το νέο σουπερμίνι της Daihatsu είναι ακριβής φωτοτυπία του Toyota Yaris. Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι...

Το όνομα Charade είχαμε να το δούμε από την προηγούμενη χιλιετία. Εκείνη την εποχή, ήταν ένα σουπερμίνι μικρών διαστάσεων και με μικρό μοτέρ, που όμως πρόσφερε καλές επιδόσεις και πάνω απ’ όλα, αξιοπιστία.

Made in Japan

Σε μερικές αγορές, Charade ονόμαζαν το δικό μας Cuore. Τώρα όμως που το όνομα Charade επέστρεψε στη χώρα μας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δανείζεται «σάρκα και οστά» από το Yaris της μητρικής Toyota. Αυτό σημαίνει ότι έχει κληρονομήσει όλα τα θετικά και αρνητικά του μοντέλου. Ή σχεδόν όλα…
Τα πλεονεκτήματά του είναι πολυπληθή: Πρόκειται για ένα από τα πιο ευκολοδήγητα και πρακτικά σουπερμίνι. Η ευρύχωρη καμπίνα θα βολέψει με άνεση τέσσερις ενήλικες με τις αποσκευές τους. Επιπλέον, χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα μπορείς να ρυθμίσεις για ποιον θέλεις περισσότερο χώρο: Για τους πίσω επιβάτες ή τις αποσκευές; Το πορτμπαγκάζ είναι από τα κορυφαία σε χωρητικότητα: 272 λίτρα έως 363 λίτρα. Η πρακτικότητα της καμπίνας δεν σταματά στο συρόμενο πίσω κάθισμα, αλλά συνεχίζει στις πολλές και χρηστικές θήκες για μικροπράγματα, στα τρία ντουλαπάκια και στις τέσσερις ποτηροθήκες. Τα πλαστικά είναι σκληρά και χαράσσονται εύκολα, αλλά είναι πολύ καλά μονταρισμένα, καθώς μην ξεχνάμε ότι η συναρμολόγηση του Charade γίνεται στην Ιαπωνία.

Φουλ πανσιόν...
Το Charade εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.33 που φορά και το Yaris με 99 ίππους και 13,0 kgm ροπής. Οι επιδόσεις του Daihatsu Charade κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας (0-100 km/h σε 12,1 sec), αλλά η μέση κατανάλωση των 8,0 λίτρων/100 Km βρίσκεται στο χαμηλό άκρο της κατηγορίας. Συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο, με τον λεβιέ να έχει μικρές διαδρομές και θετικό κούμπωμα.
Από πλευράς εξοπλισμού, προσφέρεται σε μία έκδοση που περιλαμβάνει επτά αερόσακους (μαζί με αυτόν για τα γόνατα του οδηγού), ABS, ESP, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, ράδιο CD με δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, πλην των πίσω παραθύρων που δεν είναι ηλεκτρικά.

Τι λέει το DRIVE
Πρακτικό, οικονομικό και αξιόπιστο σουπερμίνι, με γιαπωνέζικη καταγωγή και το κυριότερο γιαπωνέζικη κατασκευή, από το μάστορα των μικρών αυτοκινήτων
Τεχνολογία
Κινητήρας  1.329 cc, i4 2EEK 16v, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, 99PS /6.000rpm και 13,0 kgm/ 3.800 rpm. Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Βάρος 1.060 kg
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 12,1”, τελική 175 km/h
Εκπομπές CO2 125.
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube