Δοκιμάζουμε: Audi S3 Sportback

Δοκιμάζουμε: Audi S3 Sportback

Καλά κρυμμένος πίσω από τέσσερις πόρτες και μεγάλες διαστάσεις, ο 2λιτρος κινητήρας TFSI του Audi S3 δίνει φτερά στο ανανεωμένο Sportback.

Μέχρι πρόσφατα, όποιος ήθελε να αποκτήσει την κορυφαία έκδοση S3, έπρεπε να καταφύγει αποκλειστικά στην 3θυρη έκδοση του Α3. Παράλληλα με την τελευταία αισθητική αναβάθμιση του Α3, η Audi ξεκίνησε τη διάθεση του S3 και ως Sportback, προσθέτοντας έτσι την αυξημένη πρακτικότητα και τους χώρους στο ήδη ικανό S3.

Refresh
Τόσο τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα με τη χαρακτηριστική σειρά LED ενσωματωμένη στο πάνω μέρος όσο και τα πίσω φώτα ακολουθούν πιστά τη σχεδιαστική πορεία που έθεσε το Α5. Το ίδιο ισχύει και για τον νέο εμπρός προφυλακτήρα που διαθέτει τη νέα μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα σήμα κατατεθέν των νέων μοντέλων της Audi, ενώ νέοι είναι και οι πλαϊνοί καθρέφτες με τα ενσωματωμένα φλας. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες, με την πιο σημαντική να εντοπίζεται στην ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων για οικονομική οδήγηση, το ενσωματωμένο χρονόμετρο στον πίνακα οργάνων και το ελαφρώς ανανεωμένο ηχοσύστημα. Η ποιότητα υλικών και κατασκευής παραμένει κορυφαία για την κατηγορία, ενώ τα επιπλέον 72 mm συνολικού μήκους του Sportback σε σχέση με την 3θυρη έκδοση έχουν ωφελήσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές (370 lt).

Οι σημαντικότερες όμως αλλαγές για το ανανεωμένο S3 Sportback είναι η τοποθέτηση της μαγνητοροϊκής ανάρτησης (Magnetic Ride), που με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των αμορτισέρ με στόχο τη σπορ οδική συμπεριφορά, καθώς και του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων S-Tronic. Στο δρόμο το S3 Sportback εκπλήσσει με τον τρόπο που επιταχύνει και στρίβει, με τα 265 PS του 2λιτρου κινητήρα turbo και την τετρακίνηση quattro να σε εξοικειώνουν εύκολα με την υψηλή ταχύτητα. Το μόνο μειονέκτημα, εκτός από το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, είναι η ευκολία με την οποία μπορείς να χάσεις το δίπλωμά σου οδηγώντας το…
 

Τι λέει το DRIVE
Το S3 Sportback μπαίνει επικίνδυνα «στα χωράφια» των Impreza STi και Lancer Evo X και καθόλου δεν δείχνει να πτοείται…
Τεχνολογία:
1.984 cc, 265 PS / 6.000 rpm, 35,7 kgm / 2.500 - 5.000 rpm
Επιδόσεις:
0-100 km/h σε 6,0’’
Τελική 250 km/h
Μέση κατανάλωση:
15,8 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube