Δοκιμάζουμε: Αudi A3 1.4 TFSI

Δοκιμάζουμε: Αudi A3 1.4 TFSI

Ομάδα που κερδίζει... Όταν το πιο ολοκληρωμένο μικρομεσαίο hatchback έχει το λογότυπό σου στη μάσκα του, δικαιούσαι να κοιτάς τους άλλους από θέση ισχύος και να ασχολείσαι με την εμφάνιση που θα έχουν τα φώτα και οι προφυλακτήρες σου...

Το Audi Α3 έχει αποδείξει ότι είναι ο leader στην κατηγορία του. Παρόμοιος συνδυασμός κύρους, επιδόσεων, ασφάλειας, οδικής ευχαρίστησης και πρακτικότητας δεν υπάρχει. Κάποια αυτοκίνητα είναι πιο σπορτίφ, κάποια έχουν μεγαλύτερους χώρους, κάποια καλύτερες επιδόσεις, αλλά στο σύνολο των «παρεχόμενων υπηρεσιών» κανένα δεν φτάνει το Α3. Το τίμημα φυσικά απεικονίζεται στην τιμή του. Παρ’ όλα αυτά, όποιος μένει στάσιμος τον τρώει η μαρμάγκα, και απόλυτα λογικά η Audi φρέσκαρε τη δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου που το 1996 εισήγαγε στη γλώσσα μας τον όρο premium hatch.

Φώτα, εξοπλισμός, πάμε...
Κλασικό και μάλλον συντηρητικό το facelift του Α3, «έπιασε» με το νυστέρι του μόνο τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες. Ακόμα περισσότερο, για να πάρετε τα εντυπωσιακά Xenon με τα LED φώτα ημέρας πρέπει να πληρώσετε κάτι παραπάνω.

Στο εσωτερικό ο λευκός φωτισμός είναι προσφορά του S3, οι έξτρα επενδύσεις αλουμινίου είναι πολύ ευχάριστες στην όψη και ποιοτικές στην αφή, όπως άλλωστε συμβαίνει με ολόκληρη την καμπίνα του Α3. Κάποιες μικροαλλαγές στο ηχοσύστημα και τον κλιματισμό περνούν απαρατήρητες. Ανακοινώσιμες αλλαγές δεν υπάρχουν στην ανάρτηση, η οποία παραμένει εξαιρετική σε λειτουργία και καλύπτει απόλυτα το 99% των αγοραστών, ούτε στον 1.400άρη TFSI των 125 ονομαστικών ίππων.

Μιας κι έχουμε χώρο, ας θυμίσουμε ότι το 7άρι S tronic αξίζει τα παραπάνω λεφτά του. Στο δρόμο, χωρίς να έχει το απόλυτο ζύγισμα μιας Σειράς 1, το Α3 είναι φιλικό στο όριο και προοδευτικό, σε προκαλεί δε να το πιέσεις και να παίξεις μαζί του. Τότε όμως ανεβαίνει και η κατανάλωση. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα...


Τι λέει το DRIVE
Λίγες αλλαγές, αλλά γιατί να είναι περισσότερες αφού παραμένει η πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία;
Τεχνολογία
1.390 cc, 16V, 2 EEK, 125 PS / 5.000 rpm, 20,4 kgm / 1.500-4.000 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 9” Τελική: 197 km/h
Μέση κατανάλωση
11,4 lt/100 km
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube