Οδηγούμε την ανανεωμένη Alfa Romeo MiΤo QV

Οδηγούμε την ανανεωμένη Alfa Romeo MiΤo QV

Αισθητικό φρεσκάρισμα για τη μικρή Quadrifoglio Verde, προσθήκη του αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη TCT και από €20.500 με προσφορά και απόσυρση.

Αν είσαι παρατηρητικός, θα εντοπίσεις τις διαφορές σε καθρέφτες, σπόιλερ, φανάρια και χειρολαβές. Εξωτερικά, έχουν αλλάξει μόνο τέτοιες μικρές λεπτομέρειες, τις εντυπώσεις όμως κλέβει το καινούργιο ματ αποκλειστικό χρώμα Magnesio Grey.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές της ανανεωμένης έκδοσης της MiTo QV δεν έχουν να κάνουν τόσο με την εξωτερική εικόνα όσο με τα μηχανικά μέρη. Πλέον, γίνεται στροφή προς το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT, όπως και στην Giulietta QV.

Ο κινητήρας 1.4 MultiΑir έχει πάρει στάμπα Euro 6, ενώ έχει και ειδικό σύστημα ενίσχυσης του ήχου της εισαγωγής του κινητήρα, έτσι ώστε να θυμίζει πιο κλασικές Alfa. Η μέγιστη ισχύς παραμένει στους 170 ίππους, με τη μέγιστη ροπή στα 23,4 kgm στο πρόγραμμα Normal και στα 25,5 kgm στο Dynamic.

Η ανανεωμένη Alfa Romeo Mito QV χρειάζεται 7,3” μέχρι τα 100 km/h, δηλαδή είναι ελαφρώς ταχύτερη χάρη στο αυτόματο κιβώτιο TCT. Για τον ίδιο λόγο, εμφανίζονται μειωμένες οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση, στα 124 g/km και 5,4 lt/100 km, αντίστοιχα. Πάντως δεν υπάρχει δυνατότητα για launch control όπως στην Giulietta.

Και εδώ, ξεχωρίζουν τα δυνατά δισκόφρενα της Brembo, με διάμετρο 305 mm εμπρός και 251 mm πίσω.

Στο δρόμο και στην πίστα, με τη νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η Alfa Romeo Mito QV διατηρεί τα ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά με τη σφιχτή έως σκληρή ανάρτηση και το ακριβές μπροστινό στην είσοδο της στροφής. Θα θέλαμε καλύτερο πρόγραμμα στο TCT και πιο γρήγορα κατεβάσματα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει από τις άσπρες ραφές και το διακριτικό «QV». Μας άρεσαν τα νέα κάρμπον μπάκετ της Sabelt με την εξαιρετική στήριξη και την επένδυση από αλκαντάρα, που κοστίζουν €2.500 (στην Ιταλία) και που στην Ελλάδα επίσης θα περιλαμβάνονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Τι λέει το DRIVE
Η MiTo QV κάνει άλλο ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός, όμως ο ανταγωνισμός βαίνει συνεχώς αυξανόμενος και δυσκολότερος
Τιμή Από €20.500 με προσφορά και απόσυρση
Τεχνολογία 1.368 cc, i4, 2 ΕΕΚ 16v, τούρμπο, 170 PS/5.500 rpm, 23,4 (25,5 στο Dynamic) kgm/2.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,3”
Τελική ταχύτητα 219 km/h
Κατανάλωση 5,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2 124 g/km
Διαστάσεις 4.063 x 1.720 x 1.446 mm
Βάρος 1.170 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube