Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Giulietta QV

Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Giulietta QV

Με αφορμή τα 60 χρόνια από την πρώτη Giulietta, η Alfa Romeo γιορτάζει με την αναβαθμισμένη, ισχυρότερη και πιο ολοκληρωμένη έκδοση Quadrifoglio Verde.

Προφανώς, η μεγάλη είδηση είναι η Giulietta και η αύξηση της ισχύος με το αναβαθμισμένο και ελαφρώς ισχυρότερο κινητήρα από την Alfa Romeo 4C.

Πλέον, ο γνωστός κινητήρας των 1.750 κυβικών εκατοστών, αποδίδει 240 ίππους στις 5.750 rpm, με εξαιρετικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις και σταθερά 34,7 kgm από τις 2.000 έως τις 4.000 rpm. Βασίζεται στο νέο αλουμινένιο κορμό, που συντελεί στη μείωση του βάρους της Giulietta QV κατά 22 κιλά, και έχει διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

Ο συνδυασμός του μοτέρ με την τελευταία εξέλιξη του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη TCT δίνει εκπληκτικές επιδόσεις από στάση. Ενδεικτικά, η Giulietta Quadrifoglio Verde επιταχύνει μέχρι τα 100 km/h σε 6,0”.

Η συμμετοχή του στην οδήγηση, με το διακόπτη του DNA στο Dynamic, δεν είναι όσο άμεση θα ήθελα. Πολλές φορές μένει με μια σχέση πάνω και αργεί να «διαβάσει» τις συνθήκες και να κατεβάσει στην είσοδο της στροφής. Για καλύτερο έλεγχο, λοιπόν, καταφεύγεις στα paddles στο τιμόνι.

Με χειροκίνητες αλλαγές, τα ανεβάσματα είναι ακαριαία και στα κατεβάσματα «παίρνει» την εντολή ακόμα και όταν οι στροφές του κινητήρα φτάσουν πολύ ψηλά. Εκεί, ευχαριστείς και τους μηχανικούς της Alfa Romeo για τον τονισμένο ήχο που φτάνει στην καμπίνα, μέσω του QV Intake Sound, του νέου συστήματος «ενίσχυσης» των παλμών της εισαγωγής.  

Κατά τα ειωθότα
Η συμπεριφορά της ανανεωμένης Alfa Romeo Giulietta QV στο δρόμο και στην πίστα επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει. Απλώς οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν προσαρμοστεί για το ελαφρώς μειωμένο βάρος στους εμπρός τροχούς.

Μέσα στη στροφή είναι ισορροπημένη και φιλική, χωρίς απότομες αντιδράσεις από το εμπρός ή το πίσω μέρος. Το καταλαβαίνεις περισσότερο στις πολύ ανοιχτές καμπές της πίστας του Balocco, που σου δίνει εμπιστοσύνη να επιτεθείς στην είσοδο και να επιμείνεις στο γκάζι.

Η τιμή της ανανεωμένης Giulietta QV θα είναι €31.500 με έκπτωση και όφελος απόσυρσης. Για όσους δεν μπορούν να φτάσουν στην υψηλή τιμή της QV με τους 240 ίππους, η Alfa Romeo ξεκινά το λανσάρισμα της QV Line, με βάση τους πιο δημοφιλείς κινητήρες 1.6 JTDM-2 με ισχύ 105 ίππους και 1.4 MultiΑir με ισχύ 170 ίππους.

Τα μοντέλα QV Line είναι τα κορυφαία της γκάμας, με πιο πλούσιο εξοπλισμό από την ήδη πλήρη έκδοση Distinctive. Η εξωτερική εμφάνισή της είναι επί της ουσίας ίδια με αυτή την Quadrifoglio Verde, συμπεριλαμβανομένων των φρένων της Brembo και των ζαντών 18”. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα εξαιρετικά καθίσματα σε δέρμα και αλκαντάρα, οι λευκές ραφές στο τιμόνι και τα σπορ πεντάλ αλουμινίου.

Τι λέει το DRIVE
Η βελτίωση στις επιδόσεις είναι σημαντική και η οδική της συμπεριφορά παραμένει σε πολύ καλό επίπεδο. Περιμένουμε να δούμε τι μπορεί να κάνει απέναντι στον ανταγωνισμό, επί ελληνικού εδάφους
Τιμή €31.500 με έκπτωση και απόσυρση
Τεχνολογία 1.750 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 240 PS/5.750 rpm, 30,6 (34,7 στο Dynamic) kgm/1.850 rpm, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 6,0”
Τελική ταχύτητα 244 km/h
Μέση κατανάλωση 7,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 162 g/km
Διαστάσεις 4.351 x 1.798 x 1.465 mm
Μεταξόνιο 2.634 mm
Βάρος 1.320 kg
Στοιχεία κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube