Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Giulietta ΜΥ 2014

Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Giulietta ΜΥ 2014

Η Giulietta πάει να κλείσει τα τέσσερα και για να παραμείνει ανταγωνιστική, έπρεπε να φρεσκαριστεί. Χωρίς όμως να αλλοιωθεί ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας της ούτε η κομψή εμφάνισή της.

Ως εκ τούτου, εξωτερικά, η ανανεωμένη Giulietta του 2014 δεν έχει αλλαγές, πέρα από τη νέα μάσκα, τα χρωμέ πλαίσια των προβολέων ομίχλης και τις νέας σχεδίασης ζάντες 16, 17 και 18 ιντσών.

Περισσότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, με πιο ποιοτικά υλικά, καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη στήριξη κι ένα σύστημα πολυμέσων νέας γενιάς Uconnect υψηλής συνδεσιμότητας, με έγχρωμη οθόνη αφής 5” ή 6,5” ενσωματωμένη στο ταμπλό. Στην αναβαθμισμένη άνεση συμβάλλει και η αισθητά βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας, που έχει επιτευχθεί με στοχευμένες επεμβάσεις σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου – και μάλιστα, όπως μας είπαν, χωρίς να αυξηθεί το βάρος.

Τα απαγορευμένα κυβικά
Από μηχανολογική άποψη, το νέο στοιχείο για το 2014 είναι ο κινητήρας ντίζελ 2.0 JTDm2 των 150 ίππων, με το σύστημα τροφοδοσίας common-rail τρίτης γενιάς και το τούρμπο χαμηλής αδράνειας για αμεσότερη απόκριση και ροπή από χαμηλά. Η μέγιστη ροπή του είναι 38,7 kgm/1.750 rpm, αλλά τουρμπίζει και τραβάει θετικά από τις 1.500, ενώ στροφάρει πάνω από τις 4.000 χωρίς να λαχανιάζει. Η μέση κατανάλωση στον μικτό τυποποιημένο κύκλο είναι 4,2 lt/100km και σε πραγματικές συνθήκες, στην Ιταλία, εμείς είδαμε 6,7 lt/100km χωρίς να οδηγούμε οικονομικά. Κρίμα που τα κυβικά του είναι 1.956 και όχι 1.929, οπότε δεν θα εισαχθεί για φορολογικούς λόγους. Όποιος θέλει ντίζελ Giulietta, θα πρέπει να συμβιβαστεί με την 1.6.

Οδηγήσαμε πάντως και τις βενζινοκίνητες εκδόσεις 1,4 λίτρων, που εισάγονται στη χώρα μας: την T-Jet με τους 120 και τη MultiAir με τους 170 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο/σειριακό κιβώτιο TCT 6 σχέσεων. Και στις δύο περιπτώσεις βρήκαμε το αυτοκίνητο ποιοτικά αναβαθμισμένο και πιο αθόρυβο, χωρίς να έχει χάσει τίποτε από τον σπορ χαρακτήρα του, που είναι και η ειδοποιός διαφορά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας.

Τι λέει το DRIVE
Ο νέος δίλιτρος ντίζελ των 150 ίππων έχει ροπή, απόκριση από χαμηλά και μικρή κατανάλωση. Η έκδοση αυτή δεν θα εισαχθεί λόγω κυβισμού, αλλά το αναβαθμισμένο εσωτερικό και η βελτιωμένη ηχομόνωση είναι στοιχεία που έχουν όλες οι νέες Giulietta.    
Τιμή (Δεν θα εισαχθεί)
Τεχνολογία 1.956 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός common-rail, τούρμπο, 150 PS/3.750 rpm, 38,7 kgm/1.7500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς με ηλεκτρονικό «διαφορικό» Q2
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,8”
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Μέση κατανάλωση 4,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 110 g/km
Διαστάσεις 4.351 x 1.798 x 1.465 mm
Βάρος 1.320 kg
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube