Οδηγούμε το νέο Renault Twingo SCe 70

Οδηγούμε το νέο Renault Twingo SCe 70

Δοκιμάζουμε το ρηξικέλευθο μικρό της Renault, με κινητήρα και κίνηση πίσω, στη βασική έκδοση με ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα 70 PS

Πριν από λίγες ημέρες δοκιμάσαμε την «καλή» έκδοση του νέου Twingo με τον 900άρη τούρμπο κινητήρα. Καιρός λοιπόν να βάλουμε στο μικροσκόπιο και την ατμοσφαιρική έκδοση που θα είναι και η πιο περιζήτητη λόγω χαμηλότερης τιμής.

Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος με χωρητικότητα 999 cc είναι και αυτός τοποθετημένος εμπρός από τον πίσω άξονα σε γωνία 49 μοιρών. Η κίνηση επίσης μεταδίδεται πίσω, μέσω ενός νέου χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων.

Εμφανισιακά, η ατμοσφαιρική έκδοση δεν διαφέρει από την τούρμπο, δεδομένου ότι μπορεί και αυτή να συσταθεί με τα ίδια χρώματα, τα ίδια διακοσμητικά αυτοκόλλητα και τις ίδιες ζάντες. Παρομοίως και για το εσωτερικό, με μόνη λαμπρή εξαίρεση το λεβιέ των ταχυτήτων. Και φυσικά τίποτε δεν αλλάζει στην εξαιρετική αναλογία μικρών εξωτερικών διαστάσεων με πολύ άνετους εσωτερικούς χώρους. Γι’ αυτό άλλωστε ήρθαν τα εμπρός πίσω. Το μεταξόνιο των 2,49 m είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας, τη στιγμή που το Twingo είναι πιο κοντό από VW up! και Toyota Aygo.

Αυτό που σίγουρα κερδίζεις στην ατμοσφαιρική έκδοση του Twingo είναι χρήματα, δεδομένου ότι θα κοστίζει τουλάχιστον €1.000 λιγότερα. Προφανώς θα χάσεις σε επιδόσεις, όμως δεδομένου ότι οι μετακινήσεις θα γίνονται σε αστικό ιστό, το κακό είναι μικρό. Ο εξαρχής εξελιγμένος από τη Renault 3κύλινδρος «αρπάζει» από πολύ χαμηλά και γενικά έχει καλή απόκριση στις χαμηλομεσαίες.

Συνολικά ωστόσο, το ατμοσφαιρικό Twingo μέσα στην πόλη μου φάνηκε πιο ισορροπημένο. Έχει απίστευτη ευελιξία, λόγω της ικανότητας των εμπρός τροχών να στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών, βρίσκει να παρκάρει παντού, η ανάρτησή του είναι ενδοτική και ήσυχη και ο 1.000άρης λιγότερο θορυβώδης και ευχάριστος στις χαμηλομεσαίες στροφές. Είναι τόσο ικανό δε που ίσα που θα θίξω ακροθιγώς την ευαισθησία του στους πλευρικούς και την έλλειψη πληροφόρησης από το πολύστροφο (3,9 στροφές) τιμόνι.

Τι λέει το DRIVE
Ο 1.000άρης κινητήρας προφανώς δεν βάζει φωτιά στο δρόμο είναι ωστόσο ελαστικός και επαρκεί για χρήση στην πόλη. Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω το καθιστά εξαιρετικά ευρύχωρο κι ευέλικτο.
Τιμή από € 9.900 (εκτιμώμενη, με απόσυρση)
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, πολλαπλός ψεκασμός, 70PS/6.000 rpm, 9,3 kgm/2.750 rpm, χειροκίνητο 5 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 14,5”
0-400 m 19,6”
0-1.000 m 35,8”
Τελική ταχύτητα 151 km/h
Μέση κατανάλωση 4,5/4,2*lt/100 km
Εκπομπές CO2 105/95* gr/km
Διαστάσεις 3.595 x 1.646 x 1.554
Βάρος 864/865* kg
Μετρήσεις κατασκευαστή *με σύστημα stop/start

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube