Οδηγούμε: Citroen DS3 Racing

Το Clio RS μέχρι σήμερα αλώνιζε ανενόχλητο. Από Γάλλο θα τη βρει..Ήμασταν απολύτως βέβαιοι εδώ και μήνες πως η Citroen θα έβγαζε την πιο «κακή» έκδοση του DS3.

Το Clio RS μέχρι σήμερα αλώνιζε ανενόχλητο. Από Γάλλο θα τη βρει..Ήμασταν απολύτως βέβαιοι εδώ και μήνες πως η Citroen θα έβγαζε την πιο «κακή» έκδοση του DS3. Για τρεις λόγους. Πρώτον το λανσάρισμα του DS3 ήταν μια επιτυχία άνευ προηγουμένου για τη Citroen. Πουλάνε τρεις φορές περισσότερα αυτοκίνητα απ’ όσα υπολόγιζαν στα πιο αισιόδοξα σενάρια. Δεύτερον η χαμηλωμένη έκδοση Racing με τα φαρδιά λάστιχα που είδε το φως της δημοσιότητας στην Έκθεση της Γενεύης, έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής. Τρίτον, αυτοκίνητα όπως το Clio RS και το Mini JCW συνεχίζουν να πουλάνε με καλό ρυθμό. Προφανώς η Citroen προσδοκά να πάρει ένα μερίδιο σε αυτή την αγορά των εκρηκτικών mini hatchbacks.

Serie limitee
Η Citroen καιγόταν να βγάλει γρήγορα το DS3 Racing, τόσο ώστε χρησιμοποίησε την έγκριση Τύπου για αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής. Έτσι εφέτος και του χρόνου θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής από 1.000 αυτοκίνητα, απλώς επειδή είναι πιο γρήγορες οι διαδικασίες.
Οι επεμβάσεις για να μεταμορφωθεί ένα απλό DS3 σε Racing είναι μάλλον προβλέψιμες, αλλά αποτελεσματικές. Ο ίδιος 1.6 THP αποδίδει πλέον 200 PS από 156 με τα εμπρός φρένα να είναι μεγαλύτερα και τετραπίστονα. Τα σετ ελατήρια/αμορτισέρ είναι σκληρότερα, το αμάξωμα κάθεται 1,5 πόντο χαμηλότερα, ενώ τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μετατρόχιο είναι κατά τρεις πόντους φαρδύτερα. Στο δρόμο, η κατά 20% επιπλέον δύναμη γίνεται αμέσως αντιληπτή. Κι όμως ο κινητήρας είναι το ίδιο ραφιναρισμένος, το ίδιο πρόθυμος και ελαστικός. Η μόνη αντιληπτή διαφορά από τις αισθήσεις είναι μια ελαφρώς πιο μπάσα και βραχνή χροιά από την εξάτμιση.

Γαλλική συνταγή
Η ανάρτηση είναι πιο σκληρή, αλλά όχι σε βαθμό που να γίνεται ενοχλητική. Το όλο πράγμα το νιώθεις απίστευτα στιβαρό, σαφώς πιο βιδωμένο στην άσφαλτο από τη νορμάλ έκδοση. Από την άλλη παρατηρείς και σαφώς περισσότερη υποστροφή ισχύος, ειδικά όταν βγεις γκαζωμένος στην έξοδο μιας σχετικά κλειστής στροφής. Το σύστημα διεύθυνσης, είναι επίσης πιο βαρύ. Η αίσθηση του τιμονιού γενικά είναι καλή, αν και συγκρινόμενο με το αντίστοιχο του Clio RS θα το θέλαμε λίγο πιο ευαίσθητο γύρω από την ευθεία του. Επίσης θα περιμέναμε να υποστρέφει λιγότερο ή  μάλλον θα περιμέναμε να τοποθετείται πιο εύκολα. Οι περισσότερες «παιδικές ασθένειες» θα εξαφανιστούν στο δρόμο προς την παραγωγή. Έτσι τουλάχιστον μας διαβεβαίωσε η Citroen. Όσο για την τιμή δεν έχουμε ακόμα σαφή ένδειξη, αν και κάποιες γαλλικές πηγές επιμένουν πως θα είναι σημαντικά ακριβότερο από το Clio RS. [blockquote]Τι λέει το DRIVE
Αναμένεται γαλλικός εμφύλιος σε μια από τις αγαπημένες μας κατηγορίες. Το Clio RS είναι το σημείο αναφοράς στα μικρά «τρελαμένα» hatchback. Το DS3 Racing όμως έχει όλα τα φόντα να το γκρεμίσει από το βάθρο. Θα επανέλθουμε, να είστε σίγουροι
Τεχνολογία
1.598 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16v, με άμεσο ψεκασμό και twin scroll turbo, 200 PS/5.800 rpm, 28,1 kgm/1.400 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 7”, τελική ταχύτητα 217 km/h
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]