BMW Drive Challenge 2015

BMW Drive Challenge 2015

Ή αλλιώς η ευφυής χρήση του μάρκετινγκ για την προώθηση ενός προϊόντος

Το DRIVE περιδιάβηκε για δύο μέρες τα ειδυλλιακά τοπία της Ελβετίας, στο πλαίσιο ενός άτυπου «αγώνα» που διοργάνωσε η BMW με στόχο την προώθηση της τετρακίνητης τεχνολογίας της και όχι μόνο.

Χρειάζεται ένας διαγωνισμός για να εμπεδώσεις μια πληροφορία; Η απάντηση που δίνουν όλοι οι ψυχολόγοι είναι ανεπιφύλακτα, «ναι!». Και φαίνεται πως η BMW είναι πολύ κοντά σε αυτό το γνωστικό πεδίο, διότι όλη η διοργάνωση στην οποία είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε τις δύο τελευταίες μέρες στα βουνά της Ελβετίας σε ένα πράγμα αποσκοπούσε: Να μας βιδώσει καλά στο κεφάλι τόσο την τεχνολογία xDrive, ήτοι την τετρακίνηση by BMW όσο και τη συνολική εικόνα της μάρκας.

Όχι βέβαια πως χρειαζόμασταν ένα τέτοιο ταξίδι για να αναγνωρίσουμε και να εκτιμήσουμε κάποιες παραδοσιακές αξίες των Βαυαρών. Αλλά όπως και να το κάνεις διαφορετικά βλέπεις τα πράγματα όταν έχεις σχεδόν όλη την γκάμα στη διάθεσή σου για να κάνεις περίπου 600 χιλιόμετρα στις χιονισμένα πάσα των Άλπεων.

Το θέμα λοιπόν είχε ως εξής: Χωρισμένοι σε πληρώματα των δύο ατόμων έπρεπε να ολοκληρώσουμε οχτώ οδηγικά σκέλη σε δύο μέρες, προφανώς με οχτώ διαφορετικά μοντέλα, όλα τετρακίνητα. Για του λόγου το ασφαλές, τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε (όλα τετρακίνητα) ήταν τα εξής: 120d με 184 PS, 220d με 190 PS και 40,8 kgm από τις 1.750 rpm. Αυτή είναι και η πρώτη φορά που την οδηγήσαμε. Συνεχίζω, 328i με 245 PS, 435i GranCoupé με 306 PS, Χ1 xDrive25d με 218 PS, X4 xDrive35d με 313 PS και 64,2 kgm από τις 1.500 rpm, X6 xDrive30d με 258 PS και, ως κερασάκι στην τετρακίνητη χιονισμένη τούρτα, i8 με 362 PS συνδυασμένης ισχύος. Και μη βιαστείτε να ρωτήσετε τι δουλειά είχε μια i8, διότι πρόκειται για ένα τετρακίνητο μοντέλο. Ο ηλεκτρικός κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς και ο 1.500άρης 3κύλινδρος τούρμπο με τους 231 PS, τους πίσω.

Οι άνθρωποι της BMW έκαναν εξαιρετική δουλειά, τόσο ως προς την επιλογή των διαδρομών όσο και στην επιλογή των ερωτήσεων οι οποίες σου έδιναν πόντους και φυσικά αφορούσαν όλες διάφορα κρίσιμα νούμερα και κάποιους σταθμούς στην ιστορία της μάρκας. Έτσι μάθαμε ή ξαναθυμηθήκαμε πως η πρώτη τετρακίνητη BMW ήταν 3 Series και παρουσιάστηκε το 1985. Μάθαμε επίσης με πολύ έξυπνο τρόπο πως το BMW Group (στο οποίο περιλαμβάνονται η BMW, η MINI και η Rolls-Royce) έκανε ρεκόρ πωλήσεων το 2014 με αύξηση 7,9% και συνολικά 2.117.965 παραδοθέντα αυτοκίνητα. Και γουρλώσαμε τα μάτια όταν διαπιστώσαμε πως την περασμένη χρονιά η Rolls-Royce έκανε ρεκόρ πωλήσεων από καταβολής εταιρείας (πριν από 111 χρόνια) με 4.063 αυτοκίνητα. Η Κρίση φαίνεται για κάποιους είναι μάλλον ένας πλανήτης στον Άλφα Κενταύρου...

Το κερασάκι στην τούρτα φυσικά αποτέλεσε η οδήγηση της i8, το παγωμένο πρωϊνό της δεύτερης μέρας, σε έναν χιονισμένο ορεινό δρόμο, με -6 ºC  κι όμως θεόστεγνη άσφαλτο. Το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση, το βασικό θα έλεγα, είναι η ανάλαφρη αίσθησή της… H ακαριαία απόκριση του εμπρός μέρους στο ελαφρύ και ακριβές τιμόνι και η ικανοποιητική (αν και όχι αποστομωτική) δύναμη του υβριδικού συστήματος. Περιμένουμε να την οδηγήσουμε στην Ελλάδα βέβαια, αλλά μια ιδέα την πήραμε, για δεύτερη φορά ύστερα από την αποστολή του Αλέξη Γαλανόπουλου. Για την Ιστορία το ελληνικό πλήρωμα κατέλαβε την τρίτη θέση και σίγουρα ευχαριστήθηκε οδήγηση σε κάποιους από τους πιο ενδιαφέροντες δρόμους της Ευρώπης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube