Audi A3 1.2 TFSI Efficiency S tronic LPG

To Α3 έχει στην γκάμα του μόνο κινητήρες TFSI που αποδίδουν και δεν καταναλώνουν. Καίγοντας υγραέριο, αλλάζει κάτι;

Η Kosmocar από το περασμένο καλοκαίρι προσφέρει την υπηρεσία Economy Motion – Gas Driving Solutions. Μια υπηρεσία που, σε συνεργασία με επιλεγμένα συνεργεία της εταιρείας, προσφέρουν στους κατόχους Audi και VW τη δυνατότητα τοποθέτησης συστήματος υγραεριοκίνησης.

Τα συστήματα είναι της ολλανδικής Vialle και προσφέρονται σε δύο τύπους: LPfi για κινητήρες έμμεσου ψεκασμού, MPi και LPdi για κινητήρες άμεσου ψεκασμού FSI και TFSI.

Το αυτοκίνητο που οδηγούμε είναι το A3 με τον 1.2 TFSI των 105 ίππων και το κιτ υγραεριοκίνησης της Vialle LPdi. Το ντεπόζιτο του υγραερίου των 62 lt ή 34 kg (ειδικό βάρος LPG 0,55) είναι σε σχήμα ντόνατ και καταλαμβάνει τη θέση της ρεζέρβας. Η εναλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο και τούμπαλιν γίνεται μέσω ενός μπουτόν στην κονσόλα δαπέδου που είναι και δείκτης ποσότητας. Το σύστημα για κινητήρες άμεσου ψεκασμού απαιτεί 45” κίνησης για να αλλάξει από βενζίνη σε υγραέριο και για την αντίθετη διαδικασία απαιτεί 10 με 15 λεπτά, μπορεί δε να βάλει εμπρός τον κινητήρα είτε με υγραέριο είτε με βενζίνη. Το γέμισμα γίνεται μέσω του στομίου της βενζίνης αφού πρώτα συνδέσεις τον ειδικό αντάπτορα.

Με τον TFSI να καίει LPG αντί για βενζίνη οι διαφορές είναι αμελητέες: Η χροιά του κινητήρα αλλάζει ελαφρώς, ενώ δεν επηρεάζονται εμφανώς οι επιδόσεις του.

Η συνεπαγωγή των δύο ρεζερβουάρ είναι η μεγάλη αυτονομία –πρακτικά πάνω από 1.100 km.

 

Τι λέει το DRIVE

Όχι μόνο περνά ακόμα η μπογιά του ως ένα άκρως ανταγωνιστικό μοντέλο, αλλά προσθέτει στα θετικά των TFSI και τη δυνατότητα καύσης υγραερίου.

Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 8v, 1 ΕΕΚ, turbo, άμεσος ψεκασμός, 105 PS/5.000 rpm, 17,8 / 1.550–4.100 rpm, ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων

Επιδόσεις 0-100 km/h 11,5”, τελική 192 km/h

Μέση κατανάλωση 8,0 λίτρα/100 km / 8,3 kg/100 km

Εκπομπές CO2 123 gr/km 

*Μετρήσεις DRIVE