WRC Rally Italia: Τα αστέρια του μέλλοντος

WRC Rally Italia: Τα αστέρια του μέλλοντος

Ο Κρίστιαν Ρίντεμαν ήταν ο νικητής στη μικρή κατηγορία WRC3 και στο Citroën Top Driver Challenge στη Σαρδηνία, μετά από ένα δραματικό φινάλε

Ο 26χρονος Γερμανός, που δεν είχε πάρει βαθμό στον πρώτο αγώνα του Challenge, στην Πορτογαλία, κατάφερε να τερματίσει τον σκληρό, διήμερο αγώνα 5’ 05” 4 μπροστά από τον νεαρό Ιρλανδό, Κιθ Κρόνιν.

«Οδήγησα όλο τον αγώνα στο 90% και νομίζω πως ήταν η σωστή τακτική», δήλωσε ο Ρίντεμαν. «Οι άλλοι είχαν προβλήματα, αλλά εμείς [με τη συνοδηγό του, την 23χρονη Βελγίδα Λάρα ΦανΝέστε] δεν είχαμε ούτε λάστιχο ούτε ζημιές. Βέβαια, επωφεληθήκαμε από το πρόβλημα του Στεφάν, με τον οποίο είχαμε μια φανταστική μάχη».

Ο Στεφάν είναι ο 22χρονος Γάλλος Κονσανί, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Challenge και ήταν στα πρόθυρα της νίκης όταν ένα ηλεκτρικό πρόβλημα στο τέλος της προτελευταίας ειδικής έκοψε απότομα τις φιλοδοξίες του.

Ο Κονσανί (πρώτη φωτογραφία, κάτω) ήταν επικεφαλής μετά το πρώτο σκέλος και στο δεύτερο έδωσε σκληρή μάχη με τον Ρίντεμαν, από τον οποίο ήταν σχεδόν 15” μπροστά μετά την προτελευταία ειδική.

Όμως το αυτοκίνητο του Κονσανί σταμάτησε στον τερματισμό της ειδικής και δεν ξανάπαιρνε μπροστά. Ο Γάλλος και ο συνοδηγός του, Μαξίμ Βιλμό, πάσχισαν να βρουν την αιτία που ήταν τελικά ένα κομμένο καλώδιο. Όταν το έφτιαξαν είχαν ήδη χάσει 11 λεπτά, στην τελευταία ειδική έχασαν άλλα 4 και έπεσαν τελικά στην 6η θέση της κατηγορίας.

Έτσι δεύτερος τερμάτισε ο Κρόνιν (δεύτερη φωτογραφία, κάτω), που ανέβηκε θεαματικά στην κατάταξη μετά από ένα κλατάρισμα που του κόστισε σχεδόν 5 λεπτά στην πρώτη ειδική.

Τρίτος τερμάτισε ο 24χρονος Γάλλος Κεντέν Ζιλμπέρ, παρότι έμεινε από βενζίνη σε μια απλή διαδρομή.

O ήδη γνωστός για το ταλέντο του, 25χρονος Γάλλος Σεμπαστιέν Σαρντονέ (άλλος ένας Σεμπ μετά τους Λεμπ και Οζιέ!), έκλεισε την πρώτη τετράδα μετά από προβλήματα ορατότητας αρχικά, λόγω της σκόνης, και συστήματος διεύθυνσης στη συνέχεια μετά από ένα χτύπημα.

Ο Σαρντονέ είναι πάντως επικεφαλής του Challenge, μαζί με τον Ζιλμπέρ, με 30 βαθμούς ο καθένας.

Ο άλλος διεκδικητής, ο 35χρονος Μπριάν Μπουφιέ, που είχε νικήσει στον πρώτο γύρο, στην Πορτογαλία (και βέβαια στο Μόντε Κάρλο το 2011), βγήκε από το δρόμο στην Ε.Δ.2, ξαναξεκίνησε με τον κανονισμό Rally2, πήρε 7 ειδικές, αλλά προς το τέλος είχε ένα μηχανικό πρόβλημα που τον περιόρισε στην 8η θέση.

Ένα άλλο αναγνωρισμένο ταλέντο, ο 25χρονος Βορειοϊρλανδός Άλαστερ Φίσερ, είχε μια έξοδο στην πρώτη ειδική, ταλαιπωρήθηκε από τη σκόνη στη συνέχεια και τελικά τερμάτισε τελευταίος.

Το Ράλι Ιταλίας ήταν ο δεύτερος γύρος του Citroën Top Driver Challenge όπου όλοι οδηγούν μπροστοκίνητα Citroën DS3 R3T.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube