Latvala: Ετσι έμεινα με... το λεβιέ στο χέρι!

Latvala: Ετσι έμεινα με... το λεβιέ στο χέρι!

Ο Jari Matti Latvala εξηγεί πως έμεινε κυριολεκτικά με το λεβιέ στο χέρι, στο Ιστορικό Ράλι Εσθονίας

"Ολα πήγαιναν καλά όταν ένιωσα κάτι παράξενο στον επιλογέα και στην επόμενη στιγμή είδα το λεβιέ να μένει στο χέρι μου!" Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα που πήρε μέρος στο Ιστορικό Ράλι Εσθονίας με ένα Audi Quattro Group 4 του 1982, όχι μόνον εξηγεί τι έπαθε αλλά ανεβάζει και φωτογραφίες στο facebook, δια του λόγου το αληθές! 

"Το quattro ήταν ένα από τα αυτοκίνητα των ονείρων μου από τότε που ήμουν παιδί", δήλωνε πριν την εκκίνηση. "Περίμενα να είναι δύσκολο στην οδήγηση, αλλά δεν είναι. Είναι μάλιστα πολύ ήρεμο και η συμπεριφορά του είναι καλή σ’ αυτούς τους γρήγορους δρόμους. Το πιο δύσκολο είναι όταν φρενάρεις δυνατά για μια κλειστή στροφή: Δεν υπάρχει σύστημα anti-lag –εκτός από το δεξί σου πόδι– οπότε πρέπει να δίνεις συνεχώς γκαζιές για να στροφάρει η τουρμπίνα αλλιώς δεν έχεις καθόλου δύναμη στην έξοδο. Όλα πήγαιναν καλά και ένιωθα όλο και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο, αλλά στην εκκίνηση της προτελευταίας ειδικής πρόσεξα ότι ο λεβιές ταχυτήτων ήταν κάπως χαλαρός...

Δεν μπορούσα να βάλω την 5η, οπότε αναγκάστηκα να πηγαίνω με 4η. Όταν ξαναδοκίμασα να βάλω 5η ο  λεβιές έσπασε και μας άφησε με νεκρά. Τέρμα. Το αυτοκίνητο τσούλησε μέχρι να σταματήσει και αποφασίσαμε να επιλέξουμε κάποια σχέση με το χέρι.
Βγήκα έξω και ψάχνοντας βρήκα την ντίζα που αλλάζει τις ταχύτητες. Έβαλα μια 3η και ξεκινήσαμε ξανά, αλλά είχαμε χάσει 7 λεπτά". Τη νίκη στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων πήρε τελικά ο Φιλανδός Βίλε Σίλβαστι με Porsche 911 RS, ενώ ο Λάτβαλα ήταν ένατος. Το πήρε όμως φιλοσοφικά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube