Στην ανατολή του ’60, η οικονομική κατάσταση βελτιωνόταν ραγδαία στη Γερμανία. Εκμεταλλευόμενη το γεγονός, η Opel προχώρησε στη ριζική ανανέωση του μεγάλου μοντέλου της γκάμας της, ένα αυτοκίνητο σφόδρα εμπνευσμένο από το αμερικανικό Chevrolet Impala.
Το Diplomat, κορωνίδα της Opel για την εποχή, φόρεσε ένα V8 μεγάλου κυβισμού. Ισχυρό, γρήγορο (ξεπερνούσε τα 200 km/h στην ευθεία), αλλά και βαρύ (πάνω από 1.600 κιλά), το Diplomat έπαιξε πρωτίστως το χαρτί της αμερικανικής άνεσης και πολυτέλειας. Παρόλα αυτά το μέγεθος του μοντέλου ήταν ξένο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Ωστόσο, η δελεαστική τιμή το βοήθησε να σημειώσει μια συμπαθητική εμπορική πορεία, χωρίς ποτέ όμως να γίνει σοβαρός αντίπαλος για τις μεγάλες Mercedes. Ιδιαίτερα λαίμαργο σε βενζίνη, το Diplomat πολέμησε στην αγορά, αλλά δεν άντεξε την πετρελαϊκή κρίση και εξαφανίστηκε από την γκάμα της Opel το 1977.
Το Diplomat με μια ματιά
Κινητήρας V8
Κυβισμός 4.638 και 5.354 κ.εκ.
Ισχύς 190 και 230 ίπποι
Τελική ταχύτητα 200 και 210 km/h
Παραγωγή 27.250 αυτοκίνητα
Τιμή σήμερα €1.500-7.500
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!