Το νέο όπλο της Toyota για το Le Mans

Το νέο όπλο της Toyota για το Le Mans

Η Toyota παρουσίασε το TS050 Hybrid LMP1 με το οποίο θα συναγωνιστεί την Audi και την Porsche στο Π. Π. Αντοχής (WEC).

H Toyota θα τρέξει με δύο από τα νέα TS050 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής 2016: ένα με το Νο.5 για τους Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima, και ένα με το Νο.6 για τους Mike Conway, Stephane Sarrazin και τον νεοφερμένο Kamui Kobayashi.

Φωτογραφίες που αποκάλυπταν τα νέα χρώματα, λευκό, μαύρο και κόκκινο –αντί για το μπλε των προηγούμενων ετών – είχαν δοθεί στη δημοσιότητα το Φεβρουάριο, λίγο πριν το νέο αγωνιστικό πρωτότυπο κάνει το ντεμπούτο του σε πίστα.

Μετά από μια δύσκολη χρονιά, όπου το περσινό TS040 δεν είχε το ρυθμό των Audi R18 e-tron και Porsche 919 Hybrid, η Toyota αντικατέστησε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 3,7 λίτρων με έναν V6 άμεσου ψεκασμού βενζίνης, με δύο τούρμπο.

Ο νέος κινητήρας έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, κυβισμό 2,4 λίτρων και ισχύ 500 PS. O τεχνικός διευθυντής, Pascal Vasselon, εξήγησε: «Το περιθώριο εξέλιξης και ο ρυθμός εξέλιξης ενός κινητήρα τούρμπο είναι λίγο μεγαλύτερα και καταλάβαμε μετά το Spa πέρσι ότι θα έπρεπε να είχαμε κάνει την αλλαγή για το 2015».

Η Toyota επίσης αντικατέστησε το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας σε υπερπυκνωτές με ένα πιο συμβατικό, με μπαταρία ιόντων λιθίου.

«Αυτή είναι μια πολύ συναρπαστική χρονιά για την Toyota Gazoo Racing, ιδίως γιατί έχουμε ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο με μια νέα προσέγγιση στο σύστημα κίνησης», δήλωσε ο πρόεδρος της ομάδας, Toshio Sato.

«Αντικατοπτρίζει τη νέα τάση στα αυτοκίνητα δρόμου και μας δίνει περισσότερες ευκαιρίες να μεταφέρουμε τεχνογνωσία και τεχνολογία στην εξέλιξη των μοντέλων δρόμου της Toyota.

«Οι δραστηριότητές μας στο WEC έχουν ως κίνητρο την εξέλιξη της τεχνολογίας και των ανθρώπων. Ήδη βλέπουμε τα αποτελέσματα στα σημερινά μας μοντέλα δρόμου. Όμως, εκτός από το να βοηθάμε την Toyota να φτιάχνει όλο και καλύτερα αυτοκίνητα, θέλουμε και να νικάμε.

«Ο ξεκάθαρος στόχος μας φέτος είναι να αγωνιστούμε ξανά για τις πρώτες θέσεις μετά από μια απογοητευτική χρονιά το 2015».

Ο Pascal Vasselon, πρόσθεσε: «Πέρα από κάποιες αρχές που διατηρήθηκαν ώστε να εκμεταλλευτούμε την εξέλιξη των προηγούμενων ετών, τα έχουμε αλλάξει όλα.

«Σε πολλούς τομείς, όπως το κινητήριο σύστημα και η αεροδυναμική, έχει αλλάξει ακόμα και η προσέγγιση. Η αεροδυναμική προσέγγιση, ειδικά στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, έχει αλλάξει ριζικά».

Στο επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου, η ομάδα ανακοίνωσε επίσης ότι ο νέος οδηγός Toyota junior, Ryo Hirakawa, που θα οδηγεί το πρωτότυπο της κατηγορίας LMP2, Thiriet by TDS, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ELMS και στις 24 Ώρες του Le Mans, θα κάνει επίσης δοκιμές και δουλειά εξέλιξης με το μεγάλο αγωνιστικό της LMP1 όλη τη χρονιά.

Διαβάστε και για τα νέα αγωνιστικά σπορ-πρωτότυπα LMP1 της Audi και της Porsche.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube