H Porsche που θα υπερασπιστεί τη νίκη στο LeMans

H Porsche που θα υπερασπιστεί τη νίκη στο LeMans

Η Porsche παρουσίασε το νέο της πρωτότυπο LMP1 με το οποίο θα αγωνιστεί στο WEC και θα προσπαθήσει να επαναλάβει τον περσινό θρίαμβο στο LeMans.

Η Porsche παρουσίασε την καινούρια 919 Hybrid LMP1 με την οποία θα προσπαθήσει να επαναλάβει τις περσινές της επιτυχίες. Στην επιστροφή της στις πίστες και στους αγώνες αντοχής, η Porsche κατέκτησε την δεύτερη μόλις σεζόν το πρωτάθλημα οδηγών με τους Mark Webber, Brendon Hartley και Timo Bernhard. Ενώ πήρε και τη νίκη στο LeMans με τον Nico Hulkenberg στο τιμόνι. Σε μία one off εμφάνιση του οδηγού F1 στα σπορ πρωτότυπα.

Ενόψει του τεστ στο Paul Ricard που είναι για όλες τις ομάδες του WEC η πρόβα τζενεράλε, η Porsche αποκάλυψε το αυτοκίνητο με το #1 σε πανηγυρική ατμόσφαιρα.

Η ομάδα αποφάσισε να εξαντλήσει στο έπακρο το περιθώριο που δίνουν οι κανονισμοί σε μια ομάδα να δημιουργήσει τρία διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα, τα οποία θα μπορεί να χρησιμοποιεί ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε πίστας. Εννοείται ότι η βασική δομή του αυτοκινήτου δεν αλλάζει, παρά μόνο το κάλυμμα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Η διαφορετική αυτή προσέγγιση σημαίνει ότι η Porsche θα ξεκινήσει την σεζόν με ένα αμάξωμα που θα αποδίδει μεγάλες τιμές αεροδυναμικά παραγόμενης κάθετης δύναμης, ενώ στην συνέχεια θα μπορεί να περάσει σε διατάξεις με λιγότερο downforce αλλά και λιγότερη οπισθέλκουσα, σε αγώνες όπου η τελική ταχύτητα είναι σημαντική, όπως στο LeMans. Μετά τον γαλλικό αγώνα το εργοστάσιο θα παρουσιάσει ένα διαφορετικό αεροδυναμικό κοστούμι, κατάλληλο για τους έξι αγώνες που έπονται του θρυλικού 24ωρου.

«Μέχρι τώρα έπρεπε να θυσιάζουμε την απόδοσή μας στην πρεμιέρα, στο Siverstone, έχοντας πολύ λιγότερη αεροδυναμική πίεση από όση χρειαζόμασταν, προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί στο LeMans», δήλωσε η ομάδα. «Πλέον δεν χρειάζεται να το κάνουμε αυτό».

Άλλες αλλαγές στις οποίες αναφέρθηκαν οι άνθρωποι της ομάδας είναι το μειωμένο βάρος του κινητήρα, η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, η βελτιωμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης και μια νέα ανασχεδιασμένη διάταξη εμπρός ανάρτησης που επιτρέπει στους μηχανικούς μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων.


 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube