Η Opel θα ανακοινώνει εθελοντικά τις εκπομπές ρύπων σε πραγματικές συνθήκες, από το δεύτερο τρίμηνο του 2016.
Θα ανακοινώνει τα αποτελέσματα των δοκιμών καυσαερίων σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές WLTP (World Harmonized Light Vehicles Test Procedure), συνεχίζοντας παράλληλα να δημοσιοποιεί και τις συνήθεις τιμές κατανάλωσης και CO2 σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές.
Το πρώτο μοντέλο για το οποίο θα ανακοινωθούν οι μετρήσεις WLTP, θα είναι το νέο Astra.
Η ισχύουσα διαδικασία δοκιμών NEDC (New European Driving Cycle) έχει επικριθεί ευρέως ως πεπαλαιωμένη και ακατάλληλη, ιδίως μετά το σκάνδαλο VW. Θα αντικατασταθεί από την WLTP το 2017.
Οι δοκιμές WLTP μπορούν να προσομοιώνουν καλύτερα από τις NEDC την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, πράγμα που σημαίνει ότι οι τιμές κατανάλωσης και CO2 που δίνουν θα μπορούν να επαναλαμβάνονται από τους καθημερινούς οδηγούς. Η Opel είναι ο πρώτος κατασκευαστής που θα δίνει τιμές κατά WLTP πριν αυτό γίνει υποχρεωτικό.
Η Opel λέει επίσης ότι δουλεύει πάνω σε ορισμένες βελτιώσεις της Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής (SCR) των καυσαερίων σε κινητήρες Euro6. Θα χρησιμοποιεί τη μέθοδο SCR ως στάνταρ σε όλους του μελλοντικούς της ντίζελ προδιαγραφών Euro6.
Η τοποθέτηση του βελτιωμένου συστήματος επεξεργασίας καυσαερίων SCR σε καινούργια αυτοκίνητα θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι, όμως οι ήδη κάτοχοι Insignia, Zafira Tourer και Cascada θα έχουν τη δυνατότητα να το τοποθετήσουν εκ των υστέρων.
Ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, δήλωσε σχετικά: «Τα γεγονότα και οι συζητήσεις τον τελευταίο καιρό έδειξαν ότι ο κόσμος έχει επικεντρώσει την προσοχή του στην αυτοκινητοβιομηχανία, οπότε τώρα είναι η στιγμή για να δράσουμε βασισμένοι στα διδάγματα.
«Είναι προφανές σ’ εμένα ότι το θέμα των ντίζελ είναι ένα σημείο καμπής. Ο κόσμος δεν είναι πλέον όπως ήταν πριν. Δεν μπορούμε αυτό να το αγνοήσουμε και είναι στο χέρι της αυτοκινητοβιομηχανίας να αλλάξει την αντίληψη της νέας πραγματικότητας».
Ο Neumann έκανε έκκληση για μεγαλύτερη διαφάνεια μεταξύ των κατασκευαστών και των Αρχών στην Ευρώπη: «Στις ΗΠΑ, οι εταιρείες αποκαλύπτουν όλη τη φιλοσοφία των ρυθμίσεών τους στις Αρχές», είπε. «Θα ήθελα να μας δω να υιοθετούμε αυτή την πρακτική και στην Ευρώπη».
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!