node/35669

WRC, Ράλι Σαρδηνίας: Ο Sordo επικεφαλής μετά από ένα επεισοδιακό δεύτερο σκέλος

Πολύ «κλειστή» η μάχη για τις τρεις πρώτες θέσεις - Διαβάστε όλα όσα έγιναν σήμερα στον αγώνα. 

O Jari-Matti Latvala τερμάτισε το πρωινό σκέλος του αγώνα 2,8” μπροστά από τον Ott Tanak, με τον Dani Sordo να είναι αυτός που βρέθηκε στην τρίτη θέση στα μισά της ημέρας. Ωστόσο, ο Ogier ήταν η δυσάρεστη «εκπληξη» της ημέρας, όταν χτύπησε σε ένα βράχο και έσπασε το σύστημα διεύθυνσης του Citroen με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει (διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά όλα όσα έγιναν στο πρωινό σκέλος του αγώνα). 

Το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές όμως αποδείχθηκε πολύ πιο επεισοδιακό.
Στην πρώτη κιόλας απογευματινή ειδική ο Jari-Matti Latvala έκανε ένα λάθος και τούμπαρε σε ένα σημείο που δεν υπήρχε βοήθεια από θεατές. Οδηγός και συνοδηγός προσπάθησαν να επαναφέρουν το αυτοκίνητο «στα πόδια του» και τα κατάφεραν να τερμάτισαν με ένα σπασμένο παρμπρίζ και με τους ίδιους να έχουν εξαντληθεί τόσο πολύ από τη ζέστη και την υπερπροσπάθεια που παραλίγο να μην συνεχίσουν. Εξετάστηκαν από γιατρό και αφού συνήλθαν συνέχισαν την προσπάθεια με το Yaris να μην έχει παρμπρίζ. Ο Latvala μάλιστα δήλωσε αστειευόμενος ότι αυτό δεν τον ενοχλεί τόσο αφού έχει τα γυαλιά του. 

latv

Ταχύτερο χρόνο στο μεταξύ είχε κάνει ο Teemu Suninen, αφήνοντας πίσω του τους Dani Sordo και Ott Tanak, οι οποίοι με τον ίδιο συνολικό χρόνο ήταν στην πρώτη πλέον θέση της προσωρινής κατάταξης. Στην ίδια ειδική ο Thierry Neuville είχε μια μικρή έξοδο που του κόστισε σε χρόνο αλλά και προβλήματα με την επιλογή των ελαστικών του. 

Η επόμενη ειδική (7η της ημέρας) ξεκίνησε κανονικά αλλά πρόλαβαν να περάσουν μόνον τρία αυτοκίνητα (Tanak, Neuville και Evans) όταν οι διοργανωτές τη διέκοψαν λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας ενός θεατή. Τα πληρώματα που ακολουθούσαν πήραν το χρόνο του Εσθονού και απλά διέσχισαν την ειδική διαδρομή για να παραταχθούν στη συνέχεια στην εκκίνηση της προτελευταίας ειδικής της ημέρας, της Tergu Osilo 2.
Σε αυτήν, τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Sordo, με τον Neuville να κάνει λάθος πληγώνοντας το Hyundai. Hanninen και Lappi έκαναν τον δεύτερο και τρίτο χρόνο αντίστοιχα, ενώ πολύ καλή επίδοση (την 4η) είχε ο Latvala που όπως είπαμε έτρεξε χωρίς παρμπρίζ. Την ίδια στιγμή ο Tanak έχοντας σημαντικά φθαρμένα ελαστικά περιορίστηκε στον πέμπτο χρόνο εμπρός από τους Mikkelsen και Suninen. 
Κάπως έτσι ο Sordo έχει τεθεί επικεφαλής της προσωρινής γενικής κατάταξης μια ειδική πριν το τέλος της ημέρας. "
Στην επόμενη ειδική, o Mikkelsen ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο εμπρός από τους Lappi και Sordo που βρέθηκαν πίσω του με μικρή όμως διαφορά που δεν απείλησε την πρώτη θέση του Ισπανού. Ατυχος στάθηκε ο Latvala o οποίος μετά από την υπερπροσπάθεια των προηγούμενων ειδικών, είχε μια έξοδο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, την ώρα που ο Tanak έκανε τον 8ο χρόνο στην ειδική. 

Μετά από όλα αυτά, ο Sordo πήγε για ύπνο επικεφαλής της γενικής κατάταξης, έχοντας στα 10,8" πίσω του τον Suninen, ο οποίος έχει πίσω του στα 0,4" τον Tanak. Στην τέταρτη θέση με 9" διαφορά από τον Tanak είναι ο Mikkelsen έχοντας πίσω του στο 0,1" τον Meeke. Σίγουρα λοιπόν η αυριανή ημέρα θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα του αγώνα αλλά και αυτή που μπορει να κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα. 

 

POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST
1. 6 ESPD. SORDO 1:36:01.5    
2. 3 FINT. SUNINEN 1:36:12.3 +10.8 +10.8
3. 8 ESTO. TÄNAK 1:36:12.7 +0.4 +11.2
4. 89 NORA. MIKKELSEN 1:36:21.7 +9.0 +20.2
5. 33 GBRE. EVANS 1:36:21.8 +0.1 +20.3
6. 5 GBRK. MEEKE 1:36:31.0 +9.2 +29.5
7. 11 BELT. NEUVILLE 1:36:59.2 +28.2 +57.7
8. 4 FINE. LAPPI 1:37:05.0 +5.8 +1:03.5
9. 69 FINJ. HÄNNINEN 1:38:39.5 +1:34.5 +2:38.0
10. 49 FRAP. LOUBET 1:38:51.8 +12.3 +2:50.3
11. 22 FINK. ROVANPERÄ 1:39:02.8 +11.0 +3:01.3
12. 23 CZEJ. KOPECKY 1:39:03.4 +0.6 +3:01.9
13. 43 RUSN. GRYAZIN 1:39:14.0 +10.6 +3:12.5
14. 41 JPNT. KATSUTA 1:39:50.2 +36.2 +3:48.7
15. 50 ROUS. TEMPESTINI 1:39:59.6 +9.4 +3:58.1
16. 46 POLK. KAJETANOWICZ 1:40:26.3 +26.7 +4:24.8
17. 45 BOLM. BULACIA 1:40:33.2 +6.9 +4:31.7
TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.