node/37071

WRC: Ο Tanak παγκόσμιος Πρωταθλητής

Ο Εσθονός έσπασε το γαλλικό “μονόλογο” από το 2004 και πήρε τον τίτλο.

Μπορεί ο Neuville να κέρδισε τον αγώνα στην Ισπανία, αλλά ο Tanak με μια φανταστική τελευταία ημέρα τερμάτισε δεύτερος και σε συνδυσαμό με τους 5 βαθμούς της Power Stage πήρε μαθηματικά τον τίτλο για το 2019, έναν αγώνα πριν το τέλος της χρονιάς. 

Ο Εσθονός φάνηκε από το πρωί σήμερα πως όχι μόνον ήθελε τον τίτλο αλλά και μπορούσε να τον πάρει. Από την αρχή της χρονιάς ο Tanak είχε δείξει τις προθέσεις του. Οδήγησε πολύ γρήγορα, πολύ έξυπνα και κυρίως χωρίς λάθη και πήρε πανάξια το Πρωτάθλημα απέναντι σε πολύ καλούς αντιπάλους. Τις λίγες φορές που αμφισβητήθηκε η κυριαρχία του, έγινε περισσότερο από ατυχία και αστοχίες του Yaris παρά από δική του κακή επίδοση.

Με την κατάκτηση του τίτλου το Tanak έσπασε το γαλλικό σερί, που ήθελε Γάλλους οδηγούς να μονοπωλούν τον τίτλο από το 2004, είτε με τον Loeb, είτε με τον Ogier στη συνέχεια. 

Παράλληλα κράτησε ζωντανή την ελπίδα της Toyota για τίτλο στους κατασκευαστές καθώς είναι μόλις 18 βαθμούς πίσω από την Hyundai. 

 Σε ό,τι έχει να κάνει με τον αγώνα ο Neuville κέρδισε δίκαια καθώς κινήθηκε γρήγορα και τις τρεις μέρες, χτίζοντας μάλιστα και διαφορά ασφαλείας ειδική με την ειδική. Πανηγύρισε την 12η νίκη της καριέρας του αλλά αυτό δεν στάθηκε ικανό να τον κρατήσει ζωντανό στη μάχη του τίτλου.

Σε ό,τι αφορά στον έτερο διεκδικητή, τον Ogier, η μάχη γι΄αυτόν χάθηκε την πρώτη ημέρα όταν το C3 έχασε την υποβοήθηση στο τιμόνι και τον έριξε πολύ πίσω. Στη συνέχεια πάλεψε αλλά δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός πόσω μάλλον να διεκδικήσει διάκριση. 

Κατά τα λοιπά ο Sordo όντας πολύ καλός υπέκυψε στο τέλος στην ανωτερότητα του Tanak ενώ ο Loeb που τερμάτισε πρώτος την Παρασκευή στη συνέχεια έπεσε πίσω, ενώ σήμερα ψάχνονταν με τις ρυθμίσεις του Hyundai. 

Ο επόμενος αγώνας, αυτός της Αυστραλίας θα έχει εξίσου σημαντικό ενδιαφέρον καθώς σε αυτόν θα κριθεί ο τίτλος των Κατασκευαστών. 

re

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS