Volkswagen Beetle πιάνει τα 100 σε 2,9”, ευχαριστεί την Tesla

Volkswagen Beetle πιάνει τα 100 σε 2,9”, ευχαριστεί την Tesla

Με ηλεκτροκινητήρα της Tesla και μπαταρίες από Porsche, το Volkswagen Beetle είναι ταχύτερο από μια 911 GT3 RS.

Με την πρώτη ματιά, αυτό το Volkswagen Beetle 1303 σε χρώμα Marathon Blue φαίνεται αρκετά φυσιολογικό: Άριστο και προσεγμένο. Αλλά μόνο αν το δεις εν κινήσει, θα καταλάβεις. Χωρίς ίχνος θορύβου από τον κινητήρα, οι πίσω τροχοί σπινάρουν και μικροσκοπικά κομμάτια καουτσούκ απλώνονται στην άσφαλτο. Είναι ένα τέρας.

Η πηγή αυτού του θεάματος δεν είναι ένας αερόψυκτος μπόξερ κινητήρας από 911 Turbo, αλλά ένας τριφασικός ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας. Για τους πουριτανούς, αυτό μπορεί να ακούγεται σαν ιεροσυλία.

Αλλά από τη στιγμή που έχουμε ηλεκτρική Testarossa, γιατί να μην έχουμε και ένα ηλεκτρικό Beetle;

Volkswagen Beetle

Ο Rüdiger Knepper, ιδιοκτήτης της Knepper Bugs & More, αναφέρει ότι το 1303 RS‑E αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους και περίπου 700 Nm ροπής. Χωρίς σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, είναι καλό να απελευθερώνει την πλήρη ισχύ μόνο στην πίστα.

Σε δημόσιους δρόμους ισχύει όριο 200 ίππων, εγκεκριμένο από την TÜV. Ακόμα κι έτσι, η επιτάχυνση είναι έντονη: Η ροπή έρχεται ομαλά αλλά αδιάκοπα, εκτοξεύοντας το Beetle προς τα εμπρός σαν καταπέλτης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari Testarossa από το μέλλον, 3θέσια και ηλεκτρική!

Το πρότζεκτ ξεκίνησε με ένα Volkswagen Beetle 1303 του 1975, που ο Rüdiger και ο γιος του René βρήκαν σε μια μάντρα στην Καλιφόρνια. Το αμάξωμα είχε υποστεί σοβαρές ζημιές, αλλά δομικά ήταν στιβαρό -ιδανικό για την κατασκευή του RS‑E. Κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης, σχεδόν κάθε εξάρτημα αντικαταστάθηκε ή ανακατασκευάστηκε.

Το αμάξωμα επανήλθε στο σχεδόν αρχικό του σχήμα και βάφτηκε σε Marathon Blue, με διακριτικές αναβαθμίσεις όπως φαρδύτερα πίσω φτερά από ανθρακονήματα και κάρμπον αεροτομή οροφής.

Volkswagen Beetle

Από κάτω, σχεδόν όλα είναι καινούργια: Η ανάρτηση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε Porsche 944, σε συνδυασμό με εξαρτήματα των KW, Bilstein και Kerscher. 

Τα φρένα προέρχονται από την 944 Turbo S, με δίσκους από Porsche 964 μπροστά. Η πρόσφυση εξασφαλίζεται από ελαστικά Toyo Proxes TR‑1, 195/45R17 μπροστά και 235/45R17 πίσω, φορεμένα σε ζάντες Porsche Cup 2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κούτα! Volkswagen Beetle 53 ετών έχει διανύσει μόλις 167 km!

Το υβρίδιο διαθέτει 17 κελιά μπαταρίας από Porsche Taycan, που τροφοδοτούν έναν ηλεκτροκινητήρα από Tesla Model S Performance, ελαφρώς τροποποιημένο ως προς την τάση. Η ροπή στέλνεται απευθείας στους τροχούς μέσω αξόνων από Porsche 930 -χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων.

Υπό ιδανικές συνθήκες, το RS‑E επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 2,9”. Η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 100 και 250 km, ανάλογα με το στυλ οδήγησης. 

Volkswagen Beetle

Ο Rüdiger απέδειξε την πρακτικότητα του Beetle τον Μάιο, σε ένα 4ήμερο οδικό ταξίδι που διέσχισε Βέλγιο, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Λουξεμβούργο. Ενώ πέρασε από τη Σεβίλλη στην Ταγγέρη του Μαρόκο, συνολικά 8.000 km χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα.

Στο εσωτερικό, το κόκπιτ παραμένει ως επί το πλείστον εργοστασιακό. Ο συμπλέκτης και ο λεβιές ταχυτήτων έχουν αφαιρεθεί, ενώ υπάρχει ψηφιακός πίνακας ελέγχου για το ηλεκτρικό σύστημα. Τα καθίσματα Recaro από BMW 2002 προσφέρουν άνεση και πλευρική στήριξη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube