node/35445

Volkswagen: Golf GTI Aurora και Golf Estate FighteR στο Wörthersee

Δύο βελτιωμένα Golf κάνουν πρεμιέρα στο ετήσιο φεστιβάλ των GTI.

Η Volkswagen παρουσίασε δύο πρωτότυπα στο φεστιβάλ GTI που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στη λίμνη Wörthersee, το Golf GTI Aurora και το Golf Estate FighteR. Και τα δύο οχήματα είναι αποτέλεσμα της δουλειάς εκπαιδευόμενων της Volkswagen στο Wolfsburg και στο Zwickau.

VW Golf GTI Aurora

Το Golf GTI Aurora φορά μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα 2.0 TSI με απόδοση 380 PS. Η δύναμη μεταφέρεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός κιβωτίου DSG 7 σχέσεων.

Εξωτερικά, το Aurora ξεχωρίζει από τα εντυπωσιακά γραφικά που συνδυάζουν αποχρώσεις Nardo Gray, Deep Black Pearl Effect και Mint Green. Το bodykit περιλαμβάνει ένα μεγάλο splitter, προσθήκες στα μαρσπιέ, πολυάκτινες ζάντες, έναν πίσω διαχύτη και μια μεγάλη φτερούγα.

Η καμπίνα έχει μετατραπεί σε διθέσια, με ηχοσύστημα 3.500 watt, ένα σετ ψυχαγωγίας στον χώρο αποσκευών και πολλές πρόσθετες οθόνες στο ταμπλό που παρουσιάζουν πληροφορίες για το όχημα και τον κινητήρα.

VW

Η δεύτερη πρεμιέρα είναι το Golf Estate R 4MOTION FighteR που κατασκευάστηκε από 13 εκπαιδευόμενους στο Zwickau και θα χρησιμοποιηθεί ως safety car σε διάφορα events.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 2.0 TSI με την απόδοσή του να έχει σκαρφαλώσει στους 400 hp. Όπως και στο Golf R στο οποίο βασίζεται, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω κιβωτίου DSG 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης 4MOTION.

Εξωτερικά, το μοντέλο ξεχωρίζει από τα φαρδύτερα εμπρός και πίσω φτερά που έχουν αυξήσει το πλάτος κατά 30mm σε κάθε πλευρά, τα επιπλέον φώτα στην οροφή και τη γρίλια. Η μοναδική βαφή συνδυάζει αποχρώσεις Crystal Silver και Nardo Gray για το αμάξωμα, Misano Red για τα γραφικά και Piano Black για τις λεπτομέρειες.

Στην οροφή βρίσκουμε επίσης μια κάμερα 360° η οποία μπορεί να μεταδίδει ζωντανά βίντεο από έναν γρήγορο γύρο του αυτοκινήτου σε κάποια πίστα, μέσω ειδικών γυαλιών VR. Τέλος, το εσωτερικό έχει επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, ενώ έχουν προστεθεί τα απαραίτητα bucket καθίσματα και ένα πιο δυνατό ηχοσύστημα.

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!