node/38853

Toyota RAV4 μεταμορφώνεται σε Lamborghini Urus

Με τη βοήθεια του bodykit της Albermo το ταπεινό Toyota RAV4 μπορεί να αποκτήσει την όψη μιας Lamborghini Urus.

Η ιαπωνική εταιρεία Albermo παρουσίασε ένα αισθητικό πακέτο για το Toyota RAV4 που το μετατρέπει σε ρέπλικα της Lamborghini Urus!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη Lamborghini Urus

Μπορεί κανένας να μην είχε φανταστεί πως το RAV4 θα αποτελούσε την κατάλληλη βάση για ένα τέτοιο project, όμως οι σχεδιαστές της Albermo έφτασαν αρκετά κοντά στο στόχο τους - ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος που ακολουθεί πιστά τις γραμμές του SUV επιδόσεων της Lamborghini. Παρόλο που υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις αναλογίες και το σχεδιασμό του αμαξώματος, η Albermo επέλεξε να περιοριστεί σε νέους προφυλακτήρες (εμπρός-πίσω) και μικρές ακόμα προσθήκες όπως η λωρίδα που ενώνει τα πίσω φώτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i

Κάτω από το καπό παραμένει το γνωστό υβριδικό σύστημα κίνησης του Toyota RAV4 που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς των 222 PS ή ακόμα και των 306 PS του RAV4 PHEV μπορεί να απέχει σημαντικά από τους 650 PS του twin-turbo V8 της Urus, όμως το ίδιο ισχύει και για την τιμή του πακέτου.

Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο, ο εμπρός προφυλακτήρας κοστίζει ¥138.000 (€1.187), το κυψελωτό φόντο για τους αεραγωγούς  ¥8.000 (€69), το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος ¥78.000 (€671) και οι υπόλοιπες προσθήκες ¥16.000 (€138).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#albermo #rav4アドベンチャー #rav4family #rav4 #rav4のある生活 #xr51

A post shared by Albermo (@albermo_bodykit) on

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]

node/39012

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

H Alpina βελτιώνει την BMW X7

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

Η Alpina παρουσίασε τη δική της εκδοχή της κορυφαίας BMW X7 Μ50i με το όνομα XB7, η οποία φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο bi-turbo V8 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 621 PS (+91 PS) και 800 Nm (+50 Nm) χάρη σε επεμβάσεις στα turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με το λογισμικό Alpina Switch-Tronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" (-0,5"), τα 0-200 km/h έρχονται σε 14,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 290 km/h. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 12 lt/100km και εκπομπές CO2 274 g/km.

Alpina BMW XB7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: BMW X7 M50d

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, η Alpina έχει επέμβει και στην ενεργή αερανάρτηση της BMW X7 με δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm και διαφορετικό στήσιμο που συνδυάζει αρμονικά την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά (όσο φυσικά επιτρέπει ο όγκος του μοντέλου).

Αισθητικά, το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 23" της Alpina που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero ALP (διαθέσιμες και σε διάσταση 21"). Η Alpina εξοπλίζει επιπλέον το μοντέλο με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ και νέα ενεργή εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις.

Alpina BMW XB7

Στην εξαθέσια ή επταθέσια καμπίνα (ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη), βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα Merino ή Lavalina, νέο τιμόνι, κρυστάλλινο επιλογέα iDrive με το έμβλημα της Alpina, φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα πατήματα των μπαρσπιέ.

Επιπλέον, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από ξύλο Μυρτιάς, piano black βερνίκι ή walnut anthracite από ξύλο καρυδιάς.

Η Alpina δεν ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου της μοντέλου όμως είναι σίγουρο πως θα έρχεται αρκετά ακριβότερα από την BMW X7 Μ50i στην οποία βασίζεται.

[Πηγή: Alpina]