Singer και Williams για μια restomod Porsche 911 500 PS

H νέα Absinthe Porsche 911 των 500 ίππων είναι το απόλυτο αερόψυκτο restomoding με 4λιτρο μοτέρ και 9άρες στο στροφόμετρο.

Η Singer συνεργάστηκε με την Williams Advanced Engineering για να δημιουργήσουν μια restomoded 911, μια 964 με 500 άλογα.

Το αυτοκίνητο είναι το αποτέλεσμα μηχανολογικής μελέτης που έκανε η Williams, προκειμένου να βοηθήσει τη Singer να ανταποκριθεί στην απαίτηση ενός πελάτης της για περισσότερη ισχύ, μικρότερο βάρος και πιο ακραία δυναμικά χαρακτηριστικά.

Για να ανεβάσει το στοκ μοτέρ από τα 245 άλογα στα 500, η Singer υπερκύβισε τον ορίτζιναλ 3,6λιτρο κινητήρα flat-six στα τέσσερα λίτρα και ανέβασε τον ωφέλιμο ρυθμό περιστροφής του στις 9.000 rpm. Το συνδύασε δε με 6άρι χειροκίνητο σασμάν της Hewland. Οι εργασίες και η ολοκλήρωσή τους στο μοτέρ τελείωσαν τον προηγούμενο χρόνο, αλλά το αυτοκίνητο μόλις έκανε την online πρεμιέρα του.



Εδώ να σημειώσουμε ότι ο εμβληματικός Hans Mezger ήταν επικεφαλής της εξέλιξης του κινητήρα, ενώ ο Norbert Singer, κι αυτός έμβλημα του Zuffenhausen χρησιμοποιήθηκε ως σύμβουλος στον τομέα της αεροδυναμικής. Να θυμίσουμε ότι ο Mezger ήταν σχεδιαστής κινητήρων για την Porsche από το 1959 με τον flat-eight της Formula 1 και τον flat-six της 911, μέχρι τον flat-12 της 917, τον flat-six της 911 Turbo και το V6 McLaren-TAG Turbo. O Singer από την άλλη ήταν ο μηχανολόγος-αεροδυναμιστής πίσω από τις 16 νίκες που πήραν τα αγωνιστικά της Porsche στο Le Mans.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλη την ιστορία της Porsche σε 27 λεπτά [video]  

Η Absinthe Porsche 911 ζυγίζει 990 kg, χάρη στο σασί και στο αμάξωμα που σε μεγάλο μέρος τους έχουν κατασκευαστεί από ίνες άνθρακα, τιτάνιο, μαγνήσιο και αλουμίνιο. Τε ελαφρά μηχανικά εξαρτήματα επίσης βοήθησαν στο να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, περιλαμβάνοντας μαγνήσιο και τιτάνιο για τους εκκεντροφόρους και τις κυλινδροκεφαλές.

Το αυτοκίνητο πατά σε μονομπούλονες ζάντες της BBS σχεδιασμού αλά Fuchs που φορούν ειδικά λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2. Από πίσω τους κρύβονται κάρμπον-κεραμικά δισκόφρενα με μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo.

Το χρώμα του αψεντιού και του αιμάτινου πορτοκαλί του αμαξώματος συνεχίζει και στην καμπίνα, με ανθρακονημάτινα μπάκετ ντυμένα στο ίδιο πορτοκαλί δέρμα και γυμνό αμάξωμα.

Οι οδηγοί εξέλιξης του αυτοκινήτου είναι οι Marino Franchitti και Chris Harris, ενώ τα κομμάτια της περιορισμένης παραγωγής αυτής της Absinthe Porsche 911  θα κατασκευάζονται στη βάση της Williams στο Oxfordshire. Συνολικά θα κατασκευαστούν 76 αυτοκίνητα, με την τιμή του καθενός να αποτελεί αντικείμενο διαμόρφωσης ανάλογα με τις προδιαγραφές.

TAGS